|
Post by Barbietrut on Jun 1, 2006 22:19:07 GMT 2
Terwijl ik net bij het opruimen van m'n kamer de zoveelste oorbel ergens aantrof en in mijn oor propte, vroeg ik me af wat nou eigenlijk m'n favo oorbellen zijn. Ik ben met oorbellen heel simpel, ik kwak er één in en vervolgens zit ie er een maand of 3. Tot ik hem om zat ben en dan zit er weer een tijd niks. Ik maak eigenlijk niet zo'n heftig gebruik van m'n gaatjes. Maar goed, wat zijn je favo oorbellen? Ik ben pro kleine knopjes. Ik hou sowieso niet van die onwijs opzichtige oorbellen, en voor mezelf is het niks omdat ik dan overal in blijf haken. Ik heb nogal bewegingsvrijheid nodig heb nu een ringetje in die ik geloof ik ooit van m'n zusje had gekregen en m'n haar heeft er al 3 keer in vastgezeten binnen een uur. Dan weet ik weer waarom ik nooit oorbellen draag. Best bizar. Over het algemeen doen mensen met piercings echt wat ermee. Ik moet zeggen dat het me echt niet boeit. Het komt denk ik ook doordat m'n haar over m'n oren valt en oorbellen daardoor toch niet zo opvallen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 3, 2006 13:13:44 GMT 2
Krijg nou wat. Ik heb net gister besloten om weer oorbellen te kopen, haha Ik ben ook pro kleine knopjes.. Ik heb een hele tijd ringetjes gehad in mijn bovenbouwbasisschooltijd en daarvoor had ik altijd knopjes [jeugdsentiment: LIEVEHEERSBEESTJES! ;D] En toen een heeeeeeeele tijd niks.. maar ze zijn niet dichtgegroeid 8) Toen ben ik aan de oorringen gegaan maar toen zwollen mn oren helemaal op dus die deed ik maar gauw weer uit En toen weer een tijdje niks en gister heb ik heeeeel hippe, heeeeel gave spinnenknopjes gehaald ;D heel gaaf. Ik laat ze nog wel es zien hier ^^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 4, 2006 17:35:46 GMT 2
Whahaha jaa die lieveheersbeestjes! Ik heb ook spinnenknopjes! Maar ik draag eigenlijk helemaal niet vaak oorbellen. Ik heb er best veel en ik vind ze ook leuk enzo, maar ik denk er gewoon niet altijd aan.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 22:12:01 GMT 2
Lieverheersbeestjes heb ik ook wel gehad ja Ik heb ook op een gegeven moment zeker wel een jaar geen oorbellen in gehad. Nooit dichtgegroeid. Daarentegen was m'n labret binnen één nacht slapen dicht. Alleen de binnenkant ervan dan. De buitenkant duurde 2 dagen. Maarja, binnenkant zat in m'n mond natuurlijk, gaat sneller. Het was trouwens wel vervelend toen ie er net uit was en het gaatje nog open was. Zat ik in de kroeg de hele tijd m'n kin af te vegen omdat er bier uit liep. Zucht..
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:13:44 GMT 2
hahaha, serieus? ;D das droog maargoed. Dat van mij is ook nooit dichtgegroeid.. terwijl ik al dik lang geen oorbellen meer inhad. Ik ga dr denk ik weer es wat meer kopen :-) t is leuk ^^
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 12, 2006 18:50:12 GMT 2
Ik heb 12 oorbellen.. dus ik laat ze er altijd laaaaaaaaaaaaaaaang inzitten XD
|
|
|
Post by morbidfairy on Jul 6, 2006 13:39:01 GMT 2
tsja.. ik heb tunnels geldt dat ook? is veel leuker dan oorbellen joh;)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 10, 2006 22:35:30 GMT 2
Een vriendin van me is net begonnen aan een tunnel.. wel vet op zich. zou het zelf niet willen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 11, 2006 18:11:58 GMT 2
Staat vet maar inderdaad, ik begin dr niet aan. Leuk als het niet meer in de mode is.. hele oor uitgerekt
|
|
|
Post by morbidfairy on Jul 12, 2006 1:00:52 GMT 2
nou dat valt mee, als ik er niets in heb is het net een iets groot uitgevallen gaatje, maar valt verder niet op ofzo, én het groeit zo dicht... maar das zonde:p, dat doe ik niet. Tis nu mooie cm. Ga 'm binnekort weer oprekken:D, naar max 14mm
|
|
|
Post by katejuh on Jul 12, 2006 17:20:45 GMT 2
ik hbe altijd grote oorbellen! ik vind het gewoon mooit en het staat. niet bij iedereen trouwens. en tunnels zijn bij jongens echt leuk!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 12, 2006 13:00:49 GMT 2
Hmm ik heb nu een stretcher in mn oor, om hem op te rekken en verder veel navelpiercings, wat orgineler dan oorbellen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 12, 2006 19:20:53 GMT 2
ik hbe altijd grote oorbellen! ik vind het gewoon mooit en het staat. niet bij iedereen trouwens. en tunnels zijn bij jongens echt leuk! Tunnels zijn de enige oorbellen bij mannen die leuk staan... Maar kate, je weet wat de bijnaam is van grote oorbellen toch?
|
|