|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 20:52:34 GMT 2
- onder het motto van 'ik vraag me af' (ik vraag me altijd de meest rare dingen af..) het is wel een girls topic! but who cares Doe jij je bh's in de droger? Dat mag nooit van de bh-maker weetje 'ja dan komen er deuken in' yeah right hoe kan je deuken in een bh krijgen ik gooi ze altijd in de droger omdat ik het achterlijk vind staan op het wasrek. En omdat ik lui ben en m'n was die wel op het wasrek hangt altijd 3 dagen laat hangen en ik niet zo'n zin heb dat iedereen die gaat douchen (daar waar het wasrek staat) mijn bh's kan bewonderen. Verder heb ik vorige week een bh van een vriendin geleend. Ze leegde haar bh-la en vertelde erbij dat ze eigenlijk nog nooit haar bh's aan iemand had laten zien, laat staan er één uitgeleend. Ik had tot voor die bh ook nog nooit een bh van iemand geleend. Wel eens een string, maar dat kwam omdat ik toen ik in Alphen a/d Rijn liep een oude vriendin tegenkwam en vervolgens een paar dagen bij haar bleef pitten. En dan naar Den Haag gaan om een schone string te pakken vond ik niet echt handig. Zou je je shit uitlenen? Ohja ik jatte wel altijd boxers van mn ex. Omdat ik altijd vergat schone kleren mee te nemen als ik bij hem ging pitten En ik heb ze nog steeds. Mwhuha.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:05:27 GMT 2
Ik leen nooit ondergoed En je kunt wel deuken in je bh krijgen ^^ Als je er vulling in hebt en je ze 'gewoon' in de wasdoet, dan vervormt de vuller
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 6, 2006 20:55:42 GMT 2
Liiiiingerie! <3 Ik hou ervan. Werkelijk ik heb zó veel lingerie, maar nog steeds niet álles wat ik hebben wil. Echt et is mn ding. Maar nee, nog nooit uitgeleend of geleend ofzo. Eiglijk nog nooit in zo een dergelijke situatie beland
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 22:50:25 GMT 2
Volgens mij heb jij geld te veel. Je koopt zoveel nieuwe kleding altijd
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 7, 2006 19:50:27 GMT 2
Jaa ik koop echt idioot veel ja Maar daar werk ik dan ook veel voor... Echt bijna m'n hele salaris gaat op aan kleding en uitgaan (dat de laatste tijd wel minder . En ik zet ook nog een deel apart. Ik wil later ook wel héel veel geld gaan verdienen.. want ik hou gewoon van kopen.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 20:55:38 GMT 2
Bijna mijn hele salaris gaat op aan bier Maar ik spaar ook altijd een deel. Ik geef veel geld uit aan uitgaan omdat Den Haag saai is en vaak met de trein ga enzo. Kortingskaart of niet, het blijft duur. Ik wou dat ik 18 was en een OV kreeg. edit. Waarom presteer ik het altijd om offtopic te gaan eigenlijk?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 16:05:07 GMT 2
Ontopic dan maar Ik hou ook van liiiiiiiingerie [laaaaaawnzjerIE] Ik krijg altijd op mn verjaardag en met sinterklaas wat nieuws das zó leuk hè.
|
|