anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 3, 2006 22:27:25 GMT 2
&maybe een waarom
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 3, 2006 23:47:09 GMT 2
euwh..nja ik begin en beetje standaard... johnny depp vind ik echt geweldig ...hijs gewoon zo...tsjah mooi al loopt ie in zn pyjama is ie nog mooi en mn ex yasmina vind ik nog geweldig mooi
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 4, 2006 14:15:36 GMT 2
heb je even? Kate Beckinsale staat toch wel redelijk aan de top... Jullie kennen dr waarschijnlijk wel uit Van Helsing en Underworld en een andere noemenswaardige schoonheid is Katelyn Rosaassen, o.a bekend van de clip "crawling" van linkin park en "Want you bad" van the offspring...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 4, 2006 16:13:03 GMT 2
Als ze geen doorschijnend topje aanhad, was ze waarschijnlijk niet meer mooi Mannen .... &Kate is idd wel mooi ja Ik vind Marcela Bovio mooi. Daar zit tenminste geen playboyhoofd op en die straalt tenminste iets anders dan botox uit. ze is van Stream of Passion, trouwens.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 14:22:10 GMT 2
Zucht...SoP fans en ook niet alle mannen zijn zo he waar ik gister toch weer achter kwam is dat Simone Simons van Epica <3 toch ook zeker geen lelijk mensje is en waarom?...tsjah ze heeft lang, rood haar en mooie ogen en daar hou ik wel van ^^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 5, 2006 14:59:39 GMT 2
Wat is dat toch met al die gothic chicks? waarom niet Brode Dalle van The distillers
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 15:09:27 GMT 2
ghehehe...ligt wss aan de stroming, waar je je meer mee verbonden voelt wij zijn laatst tot de conclusie gekomen dat 99% van de modetutjes niet mooi zijn ...maar kijk eens hoeveel mensen ze wel mooi vinden mja floor van After forever en sharon van Within temptation vink ook niet mooi...en ze zijn wel "gothic"...dus tsjah ik vind gewoon mooi wie ik mooi vind net als met johnny depp ; iew je bent een jongen, dan mag je johnny depp niet mooi vinden!....beetje raar
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 5, 2006 16:41:14 GMT 2
haha, er zijn zat modekutjes die ik wel mooi vind, puut qua uiterlijk enzo, maar die gewoon qua kleding compleet de plank mis slaan...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jul 5, 2006 18:11:15 GMT 2
Oh ik kan zo wel door gaan wie ik allemaal sexy vind . John Corbett, Omdat hij Aidan is in SATC en gewoon de perfecte man is Anders Fridén, zanger van In Flames, hij heeft het gewoon. Nicole Kidman, Ze ziet er gewoon geweldig uit, vooral in Moulin Rouge. Naja en nog veel meer gewoon
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 5, 2006 22:50:49 GMT 2
Ik vind heel veel mensen mooi. Zéker Brody Dalle <333 Zéker Johnny Depp (ook al haddie mn vader kunnen zijn, hij blijft retesexy) Ian Watkins Marilyn, vooral om dr uitstraling Dinand is gewoon een lekker ding. Maar nog zóveel meer. Uiteraard.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 6, 2006 10:24:40 GMT 2
En ik ga even een keer een foto van de zanger van Machine Head posten. Ik houuuuuuuuu van Woeschte Metal Mannen.
|
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jul 6, 2006 13:12:01 GMT 2
Marilyn is inderdaad errug mooi, net zoals John Travolta (Althans alelen in Grease)
en Owen van Colour of Fire (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 6, 2006 14:35:09 GMT 2
Achja, als jij hier van houd... dies wel heel flauw tris wel grappig nja vaklt me ook op dat er soms mensen op straat lopen ofzo die gewoon heel mooi zijn
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 6, 2006 22:59:03 GMT 2
Whahahha, ik kon er wel om lachen
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Jul 7, 2006 21:25:28 GMT 2
Kaya van Schwarz Stein =^.^= Hora van Schwarz Stein =^.^= ik zal wel de enige hier zijn die hen mooi vindt, maar goed ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 8, 2006 11:54:36 GMT 2
Erg mooie man :-)
|
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 10, 2006 11:40:53 GMT 2
mooi lichaam, alleen jammer van dat hoofd. wéér zo standaard.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 10, 2006 22:41:29 GMT 2
Ik vind Laura Fraser best mooi ofzo ^^. Uit Left Luggage.
|
|