|
Post by sisterseptember on Jul 11, 2006 18:07:35 GMT 2
hm, ik vind dat ze zo wat weg heeft van Sharon van WT. maar idd, zij is mooi ja
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 11, 2006 18:10:33 GMT 2
Ohja, nog ééntje: MARK JANSEN hij is niet knap, maar hij heeft echt wat. zo lief ;D
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 0:08:14 GMT 2
Woehoe ik heb m al 4x gezien ^^ komt door zn haar denk ik Die zanger van Placebo zag er laatst in een clip echt heel mooi uit, kweenie...zwarte nagellak, midlang haar, op de rand van een flat...hij was echt mooi
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 12, 2006 12:09:13 GMT 2
op de rand van een flat? Wat heeft dat r nou mee te maken. Maar joah, hij is op-zich-wel-mooi.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 15:37:14 GMT 2
Gheheh ...nou die flat was grijs en grauw, waardoor die zanger er beter uit "sprong"..snap je flat...sprong? Whahaha ....uhm sorry en Liv Tyler is mooi! zo wilde ik wel ff zeggen om toch een heel klein beetje ontopic te blijven
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 12, 2006 16:37:50 GMT 2
Leuke woordspeling & Liv Tyler is inderdaad mooi En vooral in LOTR
|
|
|
Post by katejuh on Jul 12, 2006 17:25:33 GMT 2
ik vind denk ik mijn eige vrienden het mooist gewoon vanwege hun uitstaraling vooral daisy en pelle en chantal. 3 leuke toffe meiden en gewoon knap en mooi. ruby doet dara trouwens niet voor onder!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 17:32:02 GMT 2
Dat is best wel een hele mooie wat je daar zegt, kate Ik denk dat dat wel bij iedereen is een beetje, anders zoiu je niet met ze bevriend zijn...lijkt mij maar ik denk dat er in dit topic meer werd gekeken naar uiterlijke mooiheid maar toch...ik vind het echt een hele goede van je
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 12, 2006 22:40:40 GMT 2
ik vind denk ik mijn eige vrienden het mooist gewoon vanwege hun uitstaraling vooral daisy en pelle en chantal. 3 leuke toffe meiden en gewoon knap en mooi. ruby doet dara trouwens niet voor onder! ik vind jou ook mooi hoor kate ;D zal ik ff een mooie foto van jou met bier erbij zetten?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 13, 2006 14:29:17 GMT 2
Maar Ricardo, dat ging toch over uiterlijk? Wie vind ik nog meer mooi. Ohja, vieze mannen vind ik ook altijd mooi, haha. Kijk, want aragorn uit LOTR is vies veeeel mooier dan schoon in het echt ;D Kijk. Op die onderste is het meteen zo'n watje
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 13, 2006 16:45:12 GMT 2
Maar Ricardo, dat ging toch over uiterlijk? Nou...maar...uhm...ik heb ook maar havo gedaan, ik snap dat allemaal niet maar uitstraling komt toch van binnen?...als je je zelfverzekerd voelt, zie je dat van buiten. En als je je niet zo goed voelt, ziet men dat ook gelijk...is ook altijd bij mij op de hhs, ze zegge heel vaak precies hoe ik me voel ...mja ik doe dan ook een sociale opleiding, dat moeten ze kunnen ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 14, 2006 11:12:32 GMT 2
jaa oke. maar uitstraling komt van binnen maar je ziet het van buiten [=uiterlijk] snapje? ^^ MEER MOOIE MENSEN.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 18, 2006 0:08:06 GMT 2
oeh, ik vind trouwens de zangeres van Save ferris ook wel heel erg mooi...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 19, 2006 11:23:49 GMT 2
mwoah, ik vind haar lichaam niet echt mooi .. Maar wat verstaan jullie precies onder mooi zijn? Je kunt wel plaatjes laten zien, maar nu in woorden dus
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 19, 2006 18:55:19 GMT 2
goeie verhoudingen... nou, was dat politiek correct or what?!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 11:31:14 GMT 2
politiek correct, nu alleen nog wat gedetailleerder. Jij bent vast zo'n jongen van: grote tieteeeh en grote kont. Tenminste, dat leid ik uit jouw bovenstaande reactie af
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 20, 2006 13:26:08 GMT 2
^ uuh..nee Verhouding heeft ook te maken met bouw, lengte en andere aspecten van het lichaam.. een heel dunne vrouw met grote tieten en een dikke reet ziet dr niet uit..
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 13:35:28 GMT 2
nou, omdat je het helemaal over politiek correct had enzo
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 20, 2006 22:15:13 GMT 2
haha, die opmerking die ik maakte over verhoudingen, niet hoe die verhoudingen zelf moesten zijn...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 21, 2006 12:04:35 GMT 2
nou oké goed. Wat ik versta onder mooi [ongeveer]: -Geen playboy gezicht -Het moet geen standaard persoon zijn, iets aparts is nooit verkeerd -Goede verhoudingen inderdaad Grote tieten vind ik bijna nooit mooi. Grote kont is weer wat anders. Eigenlijk vind ik het al genoeg als iemand 'iets heeft'. Ik vind mensen al snel mooi. Zo vind ik Sneep uit Harry Potter ook een best mooie man.
|
|