liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 20, 2006 16:42:09 GMT 2
Zeg nou dus...ik ga een tattoo nemen! op mn kuit waarschijnlijk...een keltisch kruisje maar wat ik dus wilde weten en vragen...hebben/nemen jullie ook een tattoo en zo ja, waar?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 20, 2006 22:14:32 GMT 2
^ Wat origineel... maar wel kikke Ik heb zelf geen tattoos, en ga ze ook niet laten zetten waarschijnlijk. Ik maak ze liever zelf. Kheb een shitload aan designs en ideen liggen voor je...
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 21, 2006 4:16:35 GMT 2
Nou de mijne zou eigenlijk als 2 maanden geleden gezet moeten worden, maar toen veranderde ik van mening wat het werd, en mn geld was steeds te snel weg...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 21, 2006 12:01:51 GMT 2
Nah, geen tatoo voor mij. Je blijft het altijd zien, en met je werk enzo kun je het ook niet echt verbergen [tenzij je het op een plek doet waar je kleding overheen valt, maar dan heb je er geen zak aan] Op de polsen vind ik dus de mooiste plek De meest afgezaagde plek op je bovenarm / onderaan je rug 'kleurentatoo's' vind ik ook niks, hou het zwart Tribals vind ik niet zo mooi, rozen niet, dieren niet en kruizen niet Sterretjes en pentagrammen [iets in die geest] vind ik dan wel weer tof
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 23, 2006 9:58:38 GMT 2
Ik hou niet van tattoo's. Ik zou er zelf geen een willen. Maar dat zeg ik nu. Misschien later wel. Mn vriend heeft er een, die is gezet door zn beste vriend, en ik vind em echt lelijk. Maar het staat hem niet verkeerd, zeg maar.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 29, 2006 14:53:06 GMT 2
Geen tattoos pour moi,, gewoon omdat ik veel te veel van mening verander. En omdat ik dan de hele tijd denk dat er iets zit zegmaar Maar bij een anders soms wel heel mooi
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 4, 2006 19:22:11 GMT 2
En omdat ik dan de hele tijd denk dat er iets zit zegmaar waah, een beest! ;D
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 4, 2006 20:44:29 GMT 2
Ghehehe indeed Ik ken trouwens iemand die n soort van vliegje op zn voet (daar schuin voor je enkel zegmaar) heeft laten zetten.. Om andere mensen te neppen en omdat ie et gewoon gaaf vindt. Sjaa ieder zn ding
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 5, 2006 20:26:47 GMT 2
ook met mijn spinnenoorbellen.. dr zit een spin op je oor, man! [no shit] een heartagram is ook de shit of had ik dat al gezegd?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 5, 2006 23:27:55 GMT 2
^ echt wat is dr zo bijzonder aan dat symbool? de band voor wie het staat maakt homorock, en je ziet het veel te vaak...
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Aug 6, 2006 13:39:25 GMT 2
Dus? Gaat het erom wat andere ervan vinden dan? Als zij een heartagram zou willen neemt zie toch lekker. Ongeacht van wie die is en of je t vaak ziet... En HIM is homo rock.. Uhu ik vind het gewoon een andere vorm van metal maargoed.
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 6, 2006 14:15:18 GMT 2
neen, het is love metal ofwel: metal met zoetsappige teksten. Ik vind het gewoon een mooi symbool .. staat voor iets ruigs maar tegelijkertijd iets liefs. Precies mij ;D *kots* en zoveel zie ik het trouwens niet. Ik zie eigenlijk alleen maar penta- en tentagrammen.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 14, 2006 0:56:10 GMT 2
je moet dan een leeftijdsklasse naar beneden en wat je zei over him, is ook wel te vertalen dat het gewoon emo-metal is...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 23, 2006 10:34:24 GMT 2
nee hoor, want het bestaat al sinds 1997 en toen was emo er nog niet weer over naar tattoo's!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 23, 2006 17:08:59 GMT 2
Idd...emo is stom ^^ maar ik zie af van het keltisch kruisje...ik vind het een verdomd mooi iets, maar het staat voor iets met geloof en ik hou niet van geloof dus nu worden het zoals ik het zelf graag noem "flaming drumsticks" ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 23, 2006 20:10:56 GMT 2
klinkt als hete kippenvleugeltjes?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 23, 2006 21:53:23 GMT 2
HHAHAHAHA Grapjas ^^ nee gewoon 2 drumstokjes zo als een X en dan in de fik
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 23, 2006 23:42:45 GMT 2
WHAHAHAHHAHA DIE REACTIE VAN LOES! WHAHAHHAHAHAHAHHAHAA ;D ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 24, 2006 11:53:39 GMT 2
hahaha. JA DOH flaming drumsticks, kom op maar eigenlijk snapte ik jou wel
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 6, 2006 0:13:25 GMT 2
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een onwijs grote tattoo op mn schouder had laten zetten, dezelfde als xander in mijn droom ook had.. dit droomde ik nadat ik over heeeeel veel shaggies, sigaretten en jointjes droomde , maar goed die tattoe dus, die ging eraf in mn droom :S hij vervaagde. vet verwarrend! maar zo mooi vond ik hem ook niet. Misschien neem ik er ooit toch nog wel één.
|
|