|
Post by Barbietrut on Oct 19, 2006 9:36:15 GMT 2
Stel.. je wordt al om 7 uur wakker, en je hoeft pas om 10 uur op school te zijn. Van die drie uur besteeds je een half uur aan douchen, een half uur aan eten en anderhalf uur aan je kleding/haar/make-up/scheersessie/sieraden etcetera. Je komt op school en je voelt je.. super!
Oké. Situatie twee. Je moet om half negen op school zijn en.. hè, je had je wekker toch op snooze gezet, hoe kan het al vijf over acht zijn? Je wast je ff snel aan de wastafel, neemt wat geld mee om op school ontbijt te kopen en sprint weg. Hoe voel je je dan?
Dit zijn dan twee uitersten, maar kortom, is je gevoel afhankelijk van je uiterlijk? Buiten het feit dat je je waarschijnlijk wat aantrekkelijker voelt in situatie één, maar echt puur je gevoel.
Zelf voel ik me wat ongemakkelijker en onzekerder als ik niet heb gedouched, dat alleen al, ik kan er niet tegen het gevoel te hebben vies te zijn. Make-up is bij mij meer uitzondering, hou er niet zo van, maar als ik een leuk setje heb uitgezocht voelt dat vaak ook wel beter dan wanneer ik snel wat dingen van het wasrek heb geplukt ofzo.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Oct 20, 2006 14:25:27 GMT 2
Volgens mij maakt mij dat echt niet uit ...heb er nooit echt op gelet ei'k ik ga dat een keer doen en dan post ik hier nog wel ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 20, 2006 16:31:43 GMT 2
hm.. ik voel me denk ik niet veel anders in situatie 1 en 2. Ik voel me bijna altijd hetzelfde als ik net mijn mp3speler uitzet en fris van de fiets kom: wakker & goed Ik voel me meestal wel 'leuker' als ik een leuk stelletje kleren aan heb dan dat ik een versleten bandshirt met een foepbroek aan heb en ik vind vet haar echt héél vervelend
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 20, 2006 16:38:50 GMT 2
uhm, nou...nee.. ik voel me soms misplaatst als ik bepaalde kleding heb, maar verder dan dat niet. En ik douche elke ochtend, dus vies zal ik me niet snel voelen
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 20, 2006 20:18:35 GMT 2
Ooow jawel! Als ik t eigenlijk niet eens ben met dat wat ik aan heb dan voel ik me niet héel onzeker ofzo, maar zeker wel minder lekker dan wanneer ik iets aan heb wat ik zelf heel leuk vind of me lekker in voel En als mn haar niet wil op een dag, voel ik me echt niet kut ofzo, maar als mn haar gewoon goed zit voel ik me wel een beetje beter Dr hangt niet veel vanaf, maar als t góed is voelt het ook gelijk beter
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 23, 2006 9:28:16 GMT 2
Ik ben het helemaal eens met Anouk. Als ik net van een concert kom ofzo, voel ik me ook niet echt tres sexy ofzo . Helemaal bezweet, vieze kleren etc. Dan wil ik tog echt wel eerst douchen en fijne schone kleren aan doen, wil ik me weer goed voelen . En als ik foute kleren aan heb, lees kleren die niet lekker zitten of toch eigenlijk niet mooi zijn, dan ga ik daar ook de hele dag aan denken . Etc. Etc.
|
|