|
Post by sisterseptember on Apr 1, 2006 12:44:19 GMT 2
Jaaa! Ik heb de sims gespeelt. ben er nu niet meer 'verslaafd' aan, maar toch. wat vinden jullie?
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 2, 2006 12:22:20 GMT 2
loes... gespeeld!!
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 2, 2006 14:14:21 GMT 2
huh gespeeld ;D god wat slecht maargoed. praat rustig verder
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 2, 2006 19:36:39 GMT 2
haha goed vroeger deed ik ook wel eens the sims nouja eigenlijk was ik er onwijs verslaafd aan ik had alle delen van sims 1 die gaf ik weg aan mn zusje toen ik 2 had gekocht en die heb ik onlangs verkocht aan mn broertjes nadat ie een jaar stof had liggen vergaren
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 3, 2006 11:20:33 GMT 2
haha. Sims 2 is nog vetter geloof ik Ik liet mijn sims altijd jaloers worden en met elkaar vechten *kwam er zo'n stofwolkje ^^* maar 5 minuten later zaten ze alweer met mekaar te zoenen, hehe
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 3, 2006 20:12:52 GMT 2
Ik was er echt ook te hard aan verslaafd Maar eerlijk gezegt speel ik het nooit meer
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 4, 2006 9:37:19 GMT 2
mijne hadden altijd alles vol
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 4, 2006 12:57:00 GMT 2
wat hadden ze vol? Maargoed. Ik nam ook nooit kindjes. Die waren dan altijd maar vervelend. En dan ging ik ze maar verzuipen / liet ik ze niet naar school gaan
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 4, 2006 18:33:57 GMT 2
je weet wel al die Stats.. poppetje maklen huisje kopen fitnessindg neerzetten FASTTTTT forward tot ie niet meer wil evicten opnieuw doen en zo ook met schilderen etc.
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 6, 2006 15:27:08 GMT 2
hehe. nou. ambitieus kereltje dan Ik eigenlijk niet trouwens. Ik ging altijd heel armzalig wonen en dan vanalles drbij kopen met mn salaris [ik had echt dik vaak promotie] nouja. Ik gebruikte geen rosebud;!;!;!;! enzo
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 7, 2006 14:19:29 GMT 2
haha ik in het begin maar toen vond ik het niet meer leuk wat ik wel altijd deed in deel 1 is uh de cheat move_objects on en dan spel opslaan en het poppetje deleten en dan weer op zn Hoofd klikken zo onderaan waar alle hoofden van gezinsleden staan.. en dan was ie er weer, helemaal tevreden, met alle balkjes groen soms was het ook gewoon lekker rustig om ze niet terug te laten komen
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 7, 2006 14:43:24 GMT 2
ohja, klopt. dat deed ik ook altijd! Dat was wel dik handig. Kon je ook die bomen verplaatsen en de hele weg verbouwen enzo
|
|
schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on Apr 17, 2006 16:05:17 GMT 2
haha ik stopte meestal nadat ik het huis had gebouwd ;D was je helemaal klaar met de indeling. ging je poppetje werk zoeken. had je geen tijd om te eten. geen tijd om te douchen. dat zwembad werd ook nooit gebruikt. werden ze weer depressief dan vonnik het niet leuk meer
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 19, 2006 10:56:55 GMT 2
Haha. Ik vond op het laatst inderdaad alleen het huis bouwen maar leuk ;D
|
|