xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 7, 2008 18:08:26 GMT 2
Om nog enigzins te proberen de boel hier in beweging te krijgen Wat vinden jullie van Obama en McCain? Wie gaat er winnen, wat gaat het worden, en voor wie zijn jullie?
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 8, 2008 23:09:41 GMT 2
ik zelf volg de verkiezingen in de VS niet zo strak... maar ik zou zeggen Obama, met McCain gaan we gewoon weer vrolijk door met Bush zn oorlogpolitiekje en die ben ik wel een keer beu
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 13, 2008 22:22:57 GMT 2
pfff. ik weet t niet hoor. ik volg het wel een béétje, maar het is allemaal zo verschrikkelijk Amerikaans. Toch ga ik voor Obama.. even voor de afwisseling heb inderdaad wel genoeg Bushpraktijken gezien. En het is een leuke boost voor de zwarte mensen .
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 14, 2008 13:39:21 GMT 2
De eerste zwarte president... ik denk dat juist dat nog wel eens roet in het eten kan gaan gooien bij conservatief amerika. Maargoed, McCain heeft wel de meest achterlijke runner of hoe ze dat ook noemen, echt nog niveautje lager dan bush zeg maar qua stomme opmerkingen enzo. Sarah Palin, hebben jullie vast ook wel van gehoord...
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 14, 2008 13:45:20 GMT 2
De eerste zwarte president... ik denk dat juist dat nog wel eens roet in het eten kan gaan gooien bij conservatief amerika. Maargoed, McCain heeft wel de meest achterlijke runner of hoe ze dat ook noemen, echt nog niveautje lager dan bush zeg maar qua stomme opmerkingen enzo. Sarah Palin, hebben jullie vast ook wel van gehoord... niet te vergeten over het hoofd wat er alleen al op zit
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 14, 2008 15:42:05 GMT 2
De eerste zwarte president... ik denk dat juist dat nog wel eens roet in het eten kan gaan gooien bij conservatief amerika. nou, het bleek dat zelfs conservatieve staten in Amerika best massaal op Obama gingen stemmen! (Ik dacht Ohio en Alaska ofzo. heb daar dan weer niet zoveel verstand van)
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 16, 2008 0:13:10 GMT 2
Ik vind het allemaal maar moeilijk te volgen. Ik doe m'n best, maar ik volg het niet op de voet. Ik vind dan ook dat ik er niet genoeg vanaf weet om te kunnen 'stemmen'. Voor zover ik dat wel weet, zou ik voor Obama gaan. Indd om de Bush-praktijken te voorkomen. Ik vind wel dat Obama sterk in z'n schoenen staat en overtuigend overkomt. Maarja... zoals ik al zei ben ik geen expert op dit gebied.. haha
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 16, 2008 12:35:24 GMT 2
ik heb die debatten op het nieuws een beetje gevolgd. dr was iemand en die zei: "ja, mcCain die probeert alleen Obama van z'n stokje af te krijgen door te zeggen dat hij geen ervaring heeft. En Obama komt meer met oplossingen" en voor zover ik de debatten heb gezien ben ik t daar wel mee eens.
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 16, 2008 16:33:12 GMT 2
ja, mcCain die probeert alleen Obama van z'n stokje af te krijgen door te zeggen dat hij geen ervaring heeft. En Obama komt meer met oplossingen + dat McCain niet moet mekkeren, enige waar hij naast zijn dagelijkse obama-afkraaksels alleen maar over de oorlog loopt te mekkeren ik vraag me af of McCain op andere fronten (leuke woordspeling ;D) ook zo goed kan handelen als hij zegt
|
|