|
Post by Barbietrut on Oct 19, 2006 9:23:54 GMT 2
Eigenlijk sluit het wel een beetje aan op het andere topic dat ik hier had gepost.. Hij is er weer, www.stemwijzer.nl, voor dit jaar! Komt jullie uitslag overeen met wat je zou gaan stemmen? Laat je je stem afhangen van wat er uit komt? Wat vind je van de stemwijzer? ---------------------- Bij mij stond PvdD bovenaan en daarna groenlinks ofzo. Onderaan as usual VVD en -achtigen. Ik zou niet per see op PvdD stemmen maar het is ook niet uitgesloten. Ik vind stemwijzer wel een goede site, je kan het gebuiken als 'extra controle' of je wel zo goed zit als je denkt en als je helemaal geen idee hebt, dat je een indicatie krijgt. Alleen een beetje jammer dat je deze keer enkel eens en oneens kunt kiezen, soms interesseert het me namelijk niet en wil ik neutraal kiezen.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 19, 2006 11:07:07 GMT 2
dat kan nu ook, er stond een knop met "ik weet het niet" naast Bij mij kwam er zoals verwacht SP uit, daarna PvdA en daarna groen links. Ironisch genoeg stond ook de partij van de dieren heel hoog, terwijl ik daar toch echt niets mee heb...
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 19, 2006 12:06:00 GMT 2
Oh hip dat was nog niet toen ik em deed *gaat opnieuw maken* En als je links zit met sp en groenlinks, staat de pvdd er ook bij. En je hoeft trouwens niet per see iets met dieren te hebben om voor die partij te kiezen, ze hebben verder ook linkse standpunten.
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 20, 2006 16:23:50 GMT 2
Ik wilde SP stemmen, en die staat bij mij ook bovenaan. Dan groenlinks, dan partij voor de dieren [terwijl ik oneens aanklikte bij die stelling dat dierenrechten in de grondwet opgenomen moesten worden.. ik heb echt niks met die partij] CDA staat bij mij onderaan.. evenals een aantal christenpartijen. En dat klopt ook, want ik sta op mijn kop van ergernis van de meneer van de SGP. Ook kan ik niet zo goed tegen de meneer van EénNL en die staat bij mij dus ook onderaan. Mijn stemwijzer klopt
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 20, 2006 16:37:46 GMT 2
de meneer van de CU of van de SGP? Rauwvoet is van de christen unie. Niet dat hij geen lul is hoor verder..
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 20, 2006 20:21:31 GMT 2
Oe, dan zullen jullie t wel totaal niet met me eens zijn.. Ik dacht zelf aan vvd ofzo.. en heb gister op stemwijzer dat ingevuld.. kwam lijst fortuyn eruit.. Maar denk dat ik tóch VVD stem..
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 21, 2006 15:07:14 GMT 2
haha, ik denk het idd niet kun je die meningen niet kopieren ofzo? is wel interessant om ze hier naast elkaar te leggen
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 29, 2006 12:07:33 GMT 2
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 29, 2006 13:44:59 GMT 2
ja ik wou net zeggen is idd uitgebreider. daar kom ik in die cirkel in het midden uit.. iets aan de rechterkant en naar het progressieve toe. ik moet volgens hem CDA stemmen.. ik vind stemwijzer bevredigender
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 3, 2006 22:59:39 GMT 2
Nou bij mij geeftie nog steeds Fortuyn aan, maar ik stem toch VVD Kieskompas vertrouw ik wel meer, omdat ie gewoon helder & duidelijk & uitgebreid is
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 4, 2006 0:07:17 GMT 2
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 4, 2006 19:01:24 GMT 2
goedzo! ik ga m opnieuw maken
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 5, 2006 12:01:38 GMT 2
ik heb net kieskompas gedaan.. dit kwam eruit Hij klopt trouwens niet, pvvd ontbreekt. En aangezien dit volgens stemwijzer de beste partij voor mij zou zijn beschouw ik kieskompas als incompleet.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 5, 2006 17:30:22 GMT 2
Wat is PVV daar rechts dan? of is dat de pedofielen partij...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 5, 2006 17:53:21 GMT 2
Ik dacht van Geert Wilders ?
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 5, 2006 19:25:51 GMT 2
Partij voor de vrijheid, geert wilders inderdaad.
|
|