anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Nov 22, 2006 16:35:31 GMT 2
En op wie dan wel??
Ik heb Rita Verdonk gestemd, VVD.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 22, 2006 17:19:30 GMT 2
die moet je ff uitleggen... Ik ga zo stemmen, op mevrouw #9 Renske Leijten. Ze is de leidster van de jongerenbeweging van de SP, dus dat vind ik wel een goeie...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 23, 2006 0:44:39 GMT 2
Wat, die poll is toch zo duidelijk als wat Hmm.. sp.. ik weet niet maar die Adolf Marijnissen is een soort van dictator..
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 23, 2006 12:31:30 GMT 2
ik heb ook niet op marijnissen gestemd..
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 23, 2006 15:17:05 GMT 2
ik kan niet stemmen, grom, nog geen 18. ik zou op de laagste van groenlinks stemmen.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 23, 2006 23:35:25 GMT 2
Jamaar, de meeste mensen wel, en als je voor SP stemt steun je in feite ook marijnissen Ghehe, maar dat is het met politiek heh.. je bent het met elkaar eens of niet... kun je lang of kort over praten En groenlinks, daar heb ik al helemáál niks mee. Maargoed, ik denk ook helemaal niet links.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 24, 2006 1:06:07 GMT 2
je bent een rijkeluiskindje dus? nee hoor, ik vind dat als je mensen (mits deze er over hebben nagedacht) neit mag afrekenen op politieke voorkeur...
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 24, 2006 17:16:00 GMT 2
hahahaha (mits deze er over hebben nagedacht) je denkt er toch überhaupt over na voordat je gaat stemmen?
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 24, 2006 20:15:39 GMT 2
Ik zou SP hebben gestemd Ik vind Marijnissen geen dictator, hij is gewoon enthousiast en hij staat geheel achter wat hij wil en straalt dat ook uit.. Verder stelt de SP ook heel wat voor zónder Marijnissen, want dat zit ontzettend sterk in elkaar daar, omdat ze al eeuwen hetzelfde programma hebben ..
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 24, 2006 20:42:02 GMT 2
hahahaha (mits deze er over hebben nagedacht) je denkt er toch überhaupt over na voordat je gaat stemmen? Waarom denk je dat het CDA nog zo groot is? Omdat ze een hele grote achterban hebben die "er op stemmen omdat ze dat al jaren doen"... Denken over de politiek is iets van de nieuwe tijd, veel gepensioneerden denken echt niet meer na over wat ze willen, meer over wat ze gewend zijn...
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 25, 2006 11:46:32 GMT 2
En er zijn genoeg mensen die even lekker radicaal links of even lekker radicaal rechts gaan stemmen ... of inderdaad, die 'traditie'
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 26, 2006 17:53:08 GMT 2
hahahaha (mits deze er over hebben nagedacht) je denkt er toch überhaupt over na voordat je gaat stemmen? Waarom denk je dat het CDA nog zo groot is? Omdat ze een hele grote achterban hebben die "er op stemmen omdat ze dat al jaren doen"... Denken over de politiek is iets van de nieuwe tijd, veel gepensioneerden denken echt niet meer na over wat ze willen, meer over wat ze gewend zijn... Mensen die er niet over nadenken en gewoon cda stemmen vind ik nog lozer dan mensen die erover hebben nagedacht, persoonlijk. Sowieso gaan alle verloren stemmen toch naar de grootste partijen dus stem dan gewoon niet, dan komt ie ook wel aan.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 26, 2006 20:49:49 GMT 2
je bent een rijkeluiskindje dus? Was t maar zo'n feest Maar nee, jammer genoeg niet. Woon niet in zo'n prachtig groot huis ergens in t Gooi ofzo. Nee, gewoon gewoon zegmaar. Ook okay. Maar heb je dan niet gezien wat Marijnissen doet in z'n partij? Gewoon enthousiast, kom op zeg! Hij lijkt heel wat en weet hoe ie moet praten, maar ondertussen moet iedereen het vooral heel erg met hem eens zijn. En met 'verloren stem gaat naar de grootste partij dus stem dan gewoon niet' ben ik het ook totáál niet eens, want stel.. ik stem op CDA, omdat ik dat al jaren doe (niet dat ik zo in elkaar zit hoor, maar dat was denk ik wel duidelijk ) en SP wordt opeens de grootste partij, terwijl ik het daar al helemáál niet mee eens bent. Dan wil je toch niet jouw stem daar ook bij terecht komt?! Ik zie liever mensen die stemmen uit traditie, dan mensen die niet stemmen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 29, 2006 21:13:07 GMT 2
inderdaad van mij moet je áltijd stemmen.
ik ben trouwens ook echt niét van de "ja, wat maakt die ene stem nou uit"
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 30, 2006 11:01:00 GMT 2
"want als iedereen dat nou denkt"
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 2, 2006 19:32:55 GMT 2