|
Post by Barbietrut on Apr 1, 2007 9:59:29 GMT 2
... wil alles verbieden! - paddo's - coffeeshops in de buurt van scholen - roken - en de rest kom ik nu even niet op het is toch belachelijk? ik dacht dat we in een vrij land leefden... CHRISTENUNIE
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 1, 2007 17:00:32 GMT 2
Ach de nieuwe regering slaat gewoon helemaal nergens meer op.
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 7, 2007 14:51:04 GMT 2
Ik denk dat je met alles verbieden het illegale circuit groter maakt. Je kunt als het legaal is grenzen stellen, afspraken maken. Mensen weten wat mag en wat niet mag en als ze weten dat ze erop aangesproken kunnen worden, zullen ze zich eerder aan de regels houden, dénk ik [ik heb geen idee hoe het in de praktijk gaat] het illegale circuit is in feite onzichtbaar en dus ook oncontroleerbaar. je hebt het niet onder controle.
en paddo's verbieden op basis van één frans meisje die er dood aan is gegaan vind ik onzin
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 7, 2007 14:55:46 GMT 2
Dat word leuk als de SP zoveel aanhangers heeft als nu. Krijgen ze dr nooit door...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 7, 2007 16:42:02 GMT 2
Dat zeg ik. De regering slaat werkelijk helemaal nergens meer op.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 7, 2007 16:54:27 GMT 2
Can you say "civil war"?
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 9, 2007 22:54:00 GMT 2
en paddo's verbieden op basis van één frans meisje die er dood aan is gegaan vind ik onzin Precies. Dat kind was 17 en dan is het sowieso al verboden. Maar ik denk dat je verder ook wel een punt hebt.. dat was ook de reden waarom het ooit gelegaliseerd is. Om er vat op te kunnen hebben.
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 13, 2007 12:13:29 GMT 2
ja precies. wat vind de rest?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 16, 2007 17:25:14 GMT 2
Natuurlijk slaat dat nergens op. Een beetje een erg overdreven voorbeeld van het dempen van de put, hea... Je verbiedt ook geen alcohol omdat André Hazes zich daar dood aan heeft gezopen, of whatever. De regering heeft wel vaker de neiging om te veel te betuttelen.. alsof we allemaal onnozele debielen zijn ofzo
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 17, 2007 17:56:01 GMT 2
Nouja...er zijn genoeg onnozele debielen. Maar ik vind het ook ietsje overdreven maar ik doelde ook meer op mijn argument "Ik denk dat je met alles verbieden het illegale circuit groter maakt. Je kunt als het legaal is grenzen stellen, afspraken maken. Mensen weten wat mag en wat niet mag en als ze weten dat ze erop aangesproken kunnen worden, zullen ze zich eerder aan de regels houden, dénk ik [ik heb geen idee hoe het in de praktijk gaat] het illegale circuit is in feite onzichtbaar en dus ook oncontroleerbaar. je hebt het niet onder controle."
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 17, 2007 22:40:00 GMT 2
Natuurlijk wordt het illegale circuit groter.. Mensen blijven het toch wel doen, en als het dan verboden is.. dan is het dús ineens iets wat thuishoort in het illegale circuit.. Maar op zich niet heel raar hoor.. Mensen die gewend zijn om zich ermee bezig te houden gaan er echt niet ineens mee ophouden En daarbij blijven er natuurlijk altijd 'nieuwe' mensen... Maar that's just the way it is... Zo gaat t gewoon
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 19, 2007 15:48:23 GMT 2
Ik vraag me ook af waarom die mensen uit de regering dat niet bedenken wij, mensen van rond de 18 kunnen dat zelfs bedenken?
|
|