xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 24, 2006 9:26:54 GMT 2
^ is sziget niet 10x zo lang als lowlands? :?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 24, 2006 23:16:51 GMT 2
Jawel, maar het kost ongeveer hetzelfde, omdat ik de reis gratis kan krijgen en het ticket hetzelfde kost. Verder ga ik ervan uit dat hongarije goedkoper is dan nederland aangezien ze daar nog schattige briefjes van 10,000 hebben. Ik denk dat ik naar Sziget ga. Omdat ze op Lowlands grolsch schenken , en omdat dat zoveel vetter is. Ik hoop alleen dat ik vrij kan krijgen van m'n werk, maar, zoniet dan neem ik wel ontslag, jammer dan. IK HEB ZIN IN DE ZOMER ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 25, 2006 20:05:49 GMT 2
ik vind de line-up steeds vetter worden hoe langer ik dr naar kijk maar toch. no metal = no loes op een festival
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 26, 2006 8:17:58 GMT 2
No Metal? Opeth*zwijmel *, HIM, Ministry, Corvus Corax & Cantus Buranus, Epica soort van... das toch ook metal oftewel, je wilt niet veel geld uitgeven voor te WEINIG metalbands ;D maar ik vind de line up best vet dit jaar...nou nog flogging molly erbij en we zijn klaar
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 26, 2006 11:57:22 GMT 2
2 jaar geleden waren follging molly EN dropkick murphys dr. Dat was dus echt pogo'en voor het leven he...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 26, 2006 16:55:25 GMT 2
Er komt zóveel gaafs dit jaar, werkelijk.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 26, 2006 21:35:24 GMT 2
MEE EENS, MEE EENS waarom denk je dat k ga ^^ xanathos: ...maar dat was nou het probleem...ik ken ze allebei pas ruim een jaar ofzo vorig jaar wel de Murphy's gezien...was heel vet ja
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 26, 2006 23:06:43 GMT 2
Nouja, for what it's worth: dit jaar komt gogol bordello, wat ook een beetje zoals FM is, alleen dan niet iers, maar gypsy, of zelfs joods...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 27, 2006 13:02:14 GMT 2
2 jaar geleden waren follging molly EN dropkick murphys dr. Dat was dus echt pogo'en voor het leven he... JÍJ?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 27, 2006 23:45:49 GMT 2
^ tuurlijk! Waar zie je me voor aan?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 28, 2006 13:39:53 GMT 2
Voor een heel rustige jongen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 28, 2006 18:18:56 GMT 2
Is een momentopname...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 28, 2006 23:26:01 GMT 2
Hrmpft. Ik kom pas 7 augustus in de avond aan uit engeland. Zouden de 6e gaan rijden richting Budapest. Grom. Moet ik moeilijk gaan doen en een vliegtuig gaan boeken. Pas de 8e dus. Hollee hollee en blijf reizen tussen a'dam en den haag Ohja. Mag ik hier een Lowlands & Sziget topic van maken?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 15:30:49 GMT 2
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 5, 2006 22:33:26 GMT 2
Weetje, als ik toevallig een van jullie tegenkom op het paradijslijke Lowlands heh,, en ik herken je niet.. WORD NIET BOOS. Want ik heb de vervelende en vage eigenschap mensen slecht te herkennen als ik ze niet zo vaak gezien heb Staat héel ongeinteresseerd en arrogant,, maar dat ben ik dan dus niet. Dus gewoon wél HAAAI ANOUK zeggen want dán weet ik et vast wel. Weten jullie dat maar vast. Ik heb er zin in, heb mn lowlandsboodschappenlijst alvast opgesteld
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 22:42:41 GMT 2
Ow kan je die ff PM'en o.i.d.? op mijn lijstje staan er al veel dingen...nmlk bier en pannenkoeken en dan moet je ook nog veel fotows van jezelf posten, allen vanuit een andere hoek...zodat we je goed kunnen herkennen dalijk heb je een zonnebril op en zie ik niemand meer met felblauwe ogen
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 5, 2006 22:58:56 GMT 2
Ghehee indeed, en ik heb wel vaak n zonnebril op trouwens Nah, dan ook maar foto's mét zonnebril posten Ik PM je m'n lijst
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 6, 2006 10:21:03 GMT 2
nou je gaat je gang maar! Maar ik wilde ff zeggen dat ik net las op de Lowlands site dat friggin MASTODON komt! t zal jullie vast geen reet schelen, maar oh wat zijn deze gasten geweldig Zijn ze ook Ik heb ze hier in metropool gezien .. erg tof. Geniet r van 8)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 6, 2006 14:26:16 GMT 2
gaak zeker doen! Heb ze toen gezien als voorprogramma van slayer/slipkont ...echt geweldig...en hun nieuwe album komt ook zeer binnenkort uit *blood mountain ...nieuwe artwork staat al op de site voor de geïntresseerden.... www.mastodonrocks.com *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 6, 2006 14:51:21 GMT 2
Is het weer van die doorsnee *kijkmijeensmetalzijn* artwork, of proberen ze eindelijk eens wat anders dan die constante iron maiden ripoffs...
|
|