|
Post by digitaldeceit on Jun 20, 2006 19:46:28 GMT 2
Wie gaat er naar Lowlands? Ik twijfel nog, dus ikv raag ff wie er nog meer gaan
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 20, 2006 19:52:47 GMT 2
OH OH OH! IKKE IKKE IKKE! ik ga echt superzeker, want OPETH *heilig*, HIM, Epica, José González, Ministry, Muse Wolfmother komen! en nog vele andere ofcourse, maar deze wil en ga ik ook zeker zien mja ik ga dus...weet niet of dat nou goed is of slecht...mja dat moet je zelf weten
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 20, 2006 20:13:38 GMT 2
Hahaha naja ik zit dus met n geldcrisis Ik best, ook al komen er niet super veel goede bands. Een paar dan, Muse, Panic! At the disco, Bloc party, Opeth, Arctic Monkeys, Danko Jones, Massive Attack en HIM dan. Vind t nogal duur enzo 0.o, ook al is t dichtbij huis. Mja eventjes n groepje vrienden opzoeken die meegaan ofo
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 20, 2006 20:19:10 GMT 2
of veel Grolsch music tour dopjes/lipjes/stripjes sparen...met 200 punten kost je kaartje nog maar 100 euro en ja dan denk je 200 punten...kost toch een fortuin aan bier? jup, maar van de 146 die k er nu heb, heb k er misschien 30 zelf betaald ...verder alles gejat uit de winkel, gepakt bij vrienden enzovoorts ...dat bier drinken we toch wel mja ontopic: ik vind dat je moet gaan, weet niet hoeveelste keer het wordt...maar ik vind de sfeer en alles echt geweldig daar de hele dag naar concerten gaan en dan 's nachts uit je dak gaan op de techno en drum 'n bass daar...uurtje slapen en de volgende dag hetzelfde ^^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 20, 2006 20:23:16 GMT 2
Hahaha, naja kan i kwellis gaan doen Of mn ouderse lief aankijken ofzo (A) Anyway, ben nog nooit op Lowlands gweeest, wouden mn ouders niet. Wel wezen kijken, om mn zus dan weg te brengen enzo (Halfuurtje fietsen ofzo? ) Maja anyway, ik wil ook wel. tis tof (:
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 20, 2006 20:29:25 GMT 2
Kwam er net achter dat er nog veel meer veatte bands ga, dus misschien ga ik toch wel
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 20, 2006 20:47:23 GMT 2
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 20, 2006 20:47:49 GMT 2
Kwam er net achter dat er nog veel meer veatte bands ga, dus misschien ga ik toch wel gaan we daar dik meeten man
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 20, 2006 23:10:41 GMT 2
Pff, word nog kijken. Eerst nog slagen, dan nog hopen of mn introweek van CMD niet in dat weekend valt.
Bovendien is de lineup best leuk, maar niet zo spectaculair als 2 jaar geleje. Artctic monkeys, Belle and sebastian, Bloc party, CKY, Dead 60's, Fun loving criminals, Infadels, Luie hond, Razorlight, Raconteurs, Snow patrol, the streets, yeah yeah yeahs...
allemaal tof, maar niet zo erg om van op te kijken...
Ik zou gaan voor: Pennywise, Muse, Panic! at the disco, Danko jones, iggy and the stooges en gogol bordello eigenlijk...
Tis iets te veel britpop en metal naar mijn smaak dit jaar...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 20, 2006 23:26:32 GMT 2
xanathos: waarom nou weer CMD ...kom CMV doen bij mij op de Hagse hogeschool ...is veel koeler Mja moet ook kunnen het ene jaar wordt er iets meer aandacht besteedt aan een bepaalde stroming dan in het andere jaar... ik ga denk ik vanaf nu gewoon elk jaar, puur vanwege de sfeer der is altijd wel een bandje dat k leuk vind... tis gewoon chill daar
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 21, 2006 11:49:43 GMT 2
omdat CMV en CMD iets compleets verschillends is? En ja, de sfeer is altijd cool, maar in eerste instatie ga ik naar lowlands voor de muziek, en ik vind het iets te duur om alleen maar gezellig te zijn...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 21, 2006 12:31:50 GMT 2
Ik ben het met xanathos eens .. ik vind Lowlands nooit echt spectaculair qua muziek .. Ik ga geen 100 euro betalen [zelfs meer] als er 3 leuke bands komen.
Voor de sfeer betaal ik dus ook geen 100 euro ..
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 21, 2006 12:42:44 GMT 2
WTF IGGY POP KOMT! IK GA DUS NAAR LOWLANDS! ;D
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 21, 2006 18:37:12 GMT 2
Kwam er net achter dat er nog veel meer veatte bands ga, dus misschien ga ik toch wel gaan we daar dik meeten man Doen we
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 21, 2006 21:24:17 GMT 2
VOOR ELKE IDIOOT DIE ET NOG NIET WIST WANT EIGENLIJK IS ET ALGEMEEN BEKEND MAAR IK GA OOK EN IK HEB ER ZIN IN EN IK HEB MN KAARTJE AL TWEE MAANDEN IN HUIS OFZO EN IK BEN NIET OVERENTHOUSIAST. zo.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 21, 2006 22:21:39 GMT 2
maar maar maar...ikke wist het niet maar vinnet wel leuk...ga je ook meedoen met de meeting? vinnet echt vet dat de lostprophets en iggy er ook bij zijn gekomen
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 23, 2006 17:26:11 GMT 2
Ik weet het nog niet hoor Panic! At the Disco is zeker één van mn favs die komen en Arctic Monkeys Ik had alleen liever wat mere Metal gezien, zoals op Graspop ): Waari k jammer genoeg niet heen kan, verdomde tentamenweek >< Ik wil nu naar Graspop ):
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 23, 2006 19:23:31 GMT 2
Neejoh, je wil naar lowlands.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 23, 2006 21:08:22 GMT 2
...want lowlands heeft pennywise
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 24, 2006 0:54:48 GMT 2
Ik ben heel erg in doubt. Zal ik naar Lowlands gaan of naar Sziget? Wegens financiële redenen moet ik namelijk kiezen.
Zuuchhtt. Help mij!
|
|