|
Post by sisterseptember on Jul 10, 2006 11:36:11 GMT 2
Hoeveel? Wanneer? Wat? Wat vind je ervan? Bladiebla.. Barst hier los over alcohol, drugs en roken.. Ik drugs en rook nóóit, omdat ik het simpelweg walgelijk en ontzettend ongezond vind [en dat is gewoon zo, eigenlijk ] daarbij drink ik ook niet, omdat ik daar eigenlijk een afkeer tegen heb. Waarom precies weet ik niet Ik drink wel soms een biertje ofzo. Maar dat is echt héél soms. Daarbij heb ik een ontzettende hekel aan de zinnetjes: Ik ben zooo dronken Ik ben zooo aangeschoten Ik ben zooo stoned Ik heb zooo teveel gehad
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 10, 2006 20:39:00 GMT 2
I feel y'all baby girl *ghehe gadverredamme * Maar ik snap wat je bedoeld ...of dat ze dan iets doms doen of vreemdgaan ofzo en dan zeggen, jah maar ik was zooo bezopen ...drink dan gewoon wat minder ofzo uhm bier: elke week wel een paar, de ene week elke avond een biertje, de andere gewoon na het werk een biertje en op feestjes natuurlijk *iets* meer ik hou van bijna alle bieren, behalve Heineken, kriek kersenbier en kwak..van deze 3 ga k echt kotsen Roken: zelfde als met bier...gewoon na het werk een shaggie maar verder geen verslaving...tis gewoon lekker af en toe, en ja zo gaat het al 4 jaar dus ben echt niet verslaafd Blowen: ook erg lekker, maar doe het meer als delicatesse gewoon eens per 2/3 maanden ofzo...zo blijft het leuk Na twee mistapjes i.c.m. alledrie heb ik mn grenzen leren en kennen en zal ik er niet gauw meer overheen gaan verder vind ik ze alledrie erg leuk en lekker om te gebruiken zo das mijn kleine aandeel weer
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 10, 2006 23:21:45 GMT 2
Hmm. Ik rook nu al vijf jaar en ik heb niet (meer) de behoefte om ermee te stoppen. Ik rook shag en soms sigaretten, vooral bij het uitgaan enzo. Wat alcohol betreft, ik hou er wel van om in het weekend fijn los te gaan en lam te worden. Drugs, tsja, je hebt drugs en je hebt drugs, vandaar waarschijnlijk de scheiding soft & hard . Ik blow wel eens mee maar ben er niet echt kapot van, heb het zelf ook nooit ofzo. Harddrugs doe ik in principe niet. Vind ik te riskant, ik ben nogal verslavingsgevoelig.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 11, 2006 12:55:50 GMT 2
&Sjan: waarom wordt jij graag lam in het weekend eigenlijk? edit: sjan drukte weer eens op het verkeerde knopje
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 11, 2006 13:52:27 GMT 2
dank u dank u ^^ tis ook veels te duur allemaal enzo...4 euro pakkie peuken/ 5 euro pak shag/ 3 euro voor een goede blow/ en nja bier...das dan wel weer betaalbaar en tsjah ik ben iig blij niet zo verslavingsgevoelig te zijn *lijkt me echt kut sjan *, maar aan de harddrugs ga k idd ook niet...veels te gevaarlijk
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 12, 2006 11:55:58 GMT 2
&Sjan: waarom wordt jij graag lam in het weekend eigenlijk? Om even fijn deze kutmaatschappij te vergeten, en alle stress van een week eruit te zuipen. Om de volgende dag het allemaal weer te moeten oppakken, helaas, maar goed. Dus dat.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 12, 2006 12:07:59 GMT 2
Hm. Ik heb net zo lief een supergezellige avond die ik de volgende dag nog tot in de details weet zonder alcohol dan me lam te zuipen, met koppijn wakker te worden, eigenlijk niet meer zo goed te weten wat ik allemaal had uitgespookt & dan weer in de [volgens jou] kutmaatschappij te belanden. maargoed
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 15:33:38 GMT 2
Of alles nog weten en nooit hoofdpijn krijgen van de alcohol hoeveel je ook drinkt, zoals ik ^^ *tenzij iemand heineken in mn glas heeft gedumpt natuurlijk..dan kan je me opvegen -_-'* maar ik vind dat een hele foute reden om te gaan drinken...om alles te vergeten, de volgende dag is het er toch weer...en dan heb je én hoofdpijn en je geld is op en loes...de maatschappij is ook best kut hoor ...gelukkig bestaat er zoiets as vrienden, anders wastie nog kutter geweest *ik ga hier een topic over openen *
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 12, 2006 16:34:42 GMT 2
open er maar een topic voor, want ik vind het complete onzin En ik wilde net zeggen. Het kost alleen maar veel geld. Ik drink tijdens het uitgaan alleen voor de dorst en niet om vrolijk te worden, want dat ben ik toch al
|
|
|
Post by katejuh on Jul 12, 2006 17:16:33 GMT 2
ik vind drinken om dingen te vergeten stom , maar ik kan het wel begrijpen.
ik denk ook dat je drugs alcohol enzo ook niet over 1 boeg moet zien en er open voor moet staan. net zo als dat je voor alles open moet zijn en niet zo kort af moet doen
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 12, 2006 23:20:33 GMT 2
Hé man, mijn quote wordt hier een beetje uitgemolken. Ik zei niet dat ik drink om alles te vergeten. Ik vind het ook gewoon lekker. En ik heb nooit een kater en ga altijd braaf werken de dag erna. Ik zeik ook nooit dat ik dingen ben vergeten van wat er gebeurd is, en sowieso vergeet ik net zo veel als ik nuchter ben als wanneer ik dat niet ben.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 13, 2006 14:05:08 GMT 2
Oke, om het lekkere dus katejuh: wat bedoel je met open staan voor drugs en roken precies?
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 13, 2006 20:33:38 GMT 2
Roken tja ach vind ik niet zo boeiend.
Drinken is op z'n tijd wel leuk en ook lekker. En soms wil je gewoon dronken zijn. Het is ook geen echt excuus, maar drank helpt wel bij acties die je nuchter niet zou doen.
En drugs ja ach ook niet zo heel bijzonder.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 14, 2006 11:07:37 GMT 2
Het is ook geen echt excuus, maar drank helpt wel bij acties die je nuchter niet zou doen. beschamende acties?
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 15, 2006 12:55:54 GMT 2
Bijvoorbeeld ja.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 15, 2006 15:28:21 GMT 2
daarom dus. ik doe t liever niet ik wil mezelf onder controle hebben en ik wil mezelf blijven.. dit zegt niet dat je niet mag drinken ofzo, maar ik sta het mezelf niet toe om me te verliezen
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 16, 2006 11:03:18 GMT 2
Maar je verliest jezelf niet zo heel snel hoor... Zelfs als je dronken bent heb je nog wel controle, je doet dingen, bijvoorbeeld op een meisje/jongen afstappen, sneller dan normaal. Maar als je geen controle meer hebt ben je wel HEEL erg lam...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 16, 2006 17:43:35 GMT 2
nouja, als je je sommige dingen niet kunt herinneren noem ik dat toch wel controle over jezelf verliezen..
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 16, 2006 19:39:13 GMT 2
Nee want op het moment dat je het bent weet je wel het een en ander nog.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 17, 2006 11:45:18 GMT 2
Ja op het moment zelf. maar met de uitwerking dus niet en dat heeft dus met drank te maken
|
|