|
Post by katejuh on Jul 17, 2006 17:24:24 GMT 2
katejuh: wat bedoel je met open staan voor drugs en roken precies? ik denk dat je niet mensen er op moet beoordelen. je kan er sowieso niet over oordelen als je het zelf niet heb gedaan. je weet niet wat het gevoel is. en het gevoel is voor iedereen ok anders. ik vind het prima als mensen drinken, roken en drugs gebruiken maar ej moet geen andere mensen er in mee trekken of lastig mee vallen. ik vind persoonlijk dat je van veel kan leren eigelijk van alles dus ook van drugs en alcohol. roken is eigelijk ook gewoon een drug net zo als alcohol
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 17, 2006 20:29:55 GMT 2
Ah, op die manier. Maar ik beoordeel er geen mensen op. Als iemand zegt: ik blow, dan denk ik niet meteen van.. ja weet ik veel. het negatieve. Maar ik krijg wel een bepaald beeld van smokers hier. Wat jij zegt. Mensen mogen van mij roken als een ketter, maar ze moeten er geen andere mensen in mee trekken. Waar mijn mening iets verschilt: ik wil niet dat ze mij er mee gaan lastigvallen. Wat ik al eerder zei; ik erger me aan mensen die zeggen dat ze lekker lam zijn enzo. Maar met de vraag 'biertje?!' heb ik geen problemen
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 29, 2006 15:05:36 GMT 2
Zoals waarschijnlijk algemeen bekend hier hou ik wel van alcohol... Maar ook met mate. Ik drink nooit alleen ofzo, alleen int weekend als et gezellig is zegmaar. Als ik wat gedronken heb vindi k mezelf gewoon leuker. Maar niet als ik echt té veel op heb, dan niet. Gelukkig gebeurt dat ook niet zo vaak meer... Want indeed, de controle over jezelf verliezen.. is klote. Daarom,, lekker drinken totdat je aangeschoten bent, zodat alles grappiger en mooier is, maar niet té veel. Drugs, doe ik eigenlijk niet aan. Wel es geblowd, in t verleden zegmaar, maar dat was ook héééél af en toe.. en nu eigenlijk niet meer. Ben niet zo'n blower Ben sowieso niet zo'n drugger. &Roken.. Sja. Ik doe et niet. Verder ieder zn ding
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Aug 1, 2006 3:43:41 GMT 2
Alcohol: ja! Drugs: ...ehm... alcohol schijnt tot de gevaarlijkste harddrugs te behoren die er zijn, maar ik weet niet compleet zeker of ik dit in dat geval met ja kan beantwoorden aangezien er al een apart alcohol-stukje is... ^_^y roken: Neen!
mijn meningen ^_^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 2, 2006 11:29:09 GMT 2
Alcohol; Ja hou ik wel van, maar niet te veel. Drink ook niet meer vaak teveel, das gewoon niet erg leuk meer. Drugs; Tsja, ik gebruik gewoon niet meer. Roken; ben nu tog echt van plan te stoppen.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 4, 2006 17:05:26 GMT 2
Roken; ben nu tog echt van plan te stoppen. Écht?!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 4, 2006 18:19:10 GMT 2
Roken; ben nu tog echt van plan te stoppen. Écht?! Ja, nu echt Ik heb sinds dat jullie weg waren, nog maar een paar keer gerookt (op 1 hand te tellen). En dit weekend wordt dus kijken of ik het volhoud, maar dat wil ik gewoon!
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 4, 2006 19:21:20 GMT 2
Roken; ben nu tog echt van plan te stoppen. driewerf hoezee! \o/
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 4, 2006 20:49:04 GMT 2
Mental Coaches nodig?? Ik zag trouwens - en nu vinden alle rokers mij een zeikerd,, zo'n smerige vervelende niet-roker - een programma op tv.. En toen gingen ze longen opensnijden om te laten zien hoe et er nou uitzag enzo.. En ik had dat heus al welleens op n plaatje gezien.. maar nu zag ik et héel goed. Yeak, dat was toch best wel ff vies enzo. Ik vind vrouwen van rond & boven de 40 echt vies als ze roken btw. Dan moeten ze gewoon maar gestopt zijn ofzo :S &wederom heb ik geen punt ofzo, en weet ik niet wat het doel is van deze post
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 4, 2006 20:49:51 GMT 2
maar dan wel minstens voor een maand. Meeste beginnen na 2 weken weer...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 4, 2006 21:01:09 GMT 2
Zwakkelingen
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 5, 2006 20:07:13 GMT 2
@anouk: ik ben het wel met je eens, hoor
Op de basisschool deden ze ook altijd een wit viltje in iets, en dan zo'n sigaret eronder en dan werd-ie donkergeel. ieeel.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Aug 17, 2006 19:28:55 GMT 2
Ik schrik toch erger van zwarte longen, dan van een papiertje dat geel wordt..
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 20, 2006 15:03:22 GMT 2
Mental Coaches nodig?? Haha het lukt aardig hoor, nu 2 weken (:
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 23, 2006 10:27:10 GMT 2
Ik schrik toch erger van zwarte longen, dan van een papiertje dat geel wordt.. verpest het nou niet
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 23, 2006 11:56:48 GMT 2
ik heb een theorie:
Mensen die gerookt hebben, stoppen niet, maar hebben soms gewoon heeele lange pauzes. Ik ken serieus niemand die permanent gestopt is...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 23, 2006 13:09:25 GMT 2
Vriendin van mij wel!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 23, 2006 18:36:50 GMT 2
Mijn vader! Verder toch wel een aantal familieleden en welgeteld twee vrienden.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 24, 2006 0:07:48 GMT 2
ja ok, maar wedden dat zij over een paar jaar ook weer aant roken is?
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 24, 2006 11:44:59 GMT 2
nah, ik denk toch niet dat je het zo negatief moet zien. ik ken ook zat mensen die er definitief mee zijn gestopt.
Als je het wilt, dan wil je het toch?
|
|