|
Post by digitaldeceit on Aug 24, 2006 12:42:17 GMT 2
ja ok, maar wedden dat zij over een paar jaar ook weer aant roken is? Hmm nee echt niet.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 9, 2007 16:22:33 GMT 2
Om het weer ff tot leven te brengen... Newsflash! Ik ben afgelopen vrijdag gestopt met roken! Tis wel een beetje raar, maar heb nog geen heuze afkickverschijnselen ^_^ Merk wel dat je iets te doen had, dus nu pak ik steeds maar een extra biertje als iemand een sigaret opsteekt Maar ik vind dat het gaat lukken *en ik heb er nu al een kleine 8 euro mee uitgespaard *
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 9, 2007 17:21:24 GMT 2
Rookte je dan?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Apr 9, 2007 17:25:58 GMT 2
Hahaha ^_^...nou ja dacht het wel ei'k Maar ei'k de laatste maanden bijna vast zegmaar...eerst gezelligheidsroker enzo en toen bij alles en iedereen waar ik bij zat, dus mn uitgaven gingen ook wat omhoog en toen dacht ik van, nou gaat het wel te ver. Dus heb k besloten om te stoppen ^_^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 9, 2007 19:22:22 GMT 2
Ojaa, rookte je dan?? Waarom weet ik dat niet meer van Lowlands?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Apr 9, 2007 19:58:56 GMT 2
Omdat toen mn peuken steeds op waren, omdat iedereen bij mij liep te bietsen Heb op lowlands echt 3 of 4 pakjes gehaald ...steeds 's avonds bij die stand voor de ingang
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 9, 2007 22:49:15 GMT 2
Whoo relaxed!! Zoiets wil ik ook ooit nog eens doen stoppen ik denk dat ik het dit jaar na Sziget nog eens ga proberen ^^ daar rook je toch genoeg voor een heel jaar (wat wil je met 1 pakje peuken voor 1,5 euro
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 13, 2007 12:07:12 GMT 2
o das wel goedkoop ja en ricardo: ik wist inderdaad niet dat je rookte. hou er inderdaad maar gauw mee op
|
|