anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Aug 13, 2006 21:27:25 GMT 2
Kwam net in t andere topic op t idee dit jullie te vragen.. kplaats m maar bij uiterlijkheden,, hoewel dat t natuurlijk niet hoeft te zijn. Om zelf dan maar te beginnen; Qua uiterlijk knap ik af op snorren. Ik vind ze vies, ik vind ze walgelijk en ik vind ze lelijk. Volgens mij blijft dr ook eten in hangen enzo.. Of nicotine Ghehe, nee geen snorren pour moi. Innerlijk... ik knap héel erg af op gemakzuchtigheid & luiheid.. Gátverdamme. Daar kan ik zó niet tegen.. Verder kan ik gewoon heel erg op iemands uitstraling afknappen... en op slechte verzorging.. (voorbeeld;; er was eensch,, een jongen in turkije.. die ons rondreed in zo'n busje... een soort privéchauffeur zegmaar. Eerst vond ik 'm best leuk..maar dat ie zn streepjesshirt gewoon de hele week aanhield was toch wel héel vies) Nog wel meer dingen maar k wil eerst jullie horen!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 14, 2006 0:55:02 GMT 2
Arrogantie is een hele grote afknapper. Net als vrouwen die achterbaks zijn en veel roddelen enzo. Vind ik een beetje dom. Lichamelijk vind ik het vooral prettig om een meisje te zien die zich niet met 30 lagen (zwarte) make up laat zien om stoer en alto dr uit te zien. Maar das denk ik de volwassen kant van me..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Aug 14, 2006 2:40:24 GMT 2
Ghehe leuk topic ^^ Afknapper is idd dat arrogantie...echt verschrikkelijk vind k dat slechte verzorging is iew bepaalde koppigheid *dus als iets zo ís, ga dan niet volhouden dat het niet zo is...grrr * en tsjah als een meisje echt kort haar heeft, ik ben liefhebber van lang *en, geen vereiste* krullend haar ^^ verder weet ik ff nix meer...maar ik kom terug, gnagnagna
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 14, 2006 12:17:44 GMT 2
Hmm ik vind schoenen tog altijd wel een afknapper, daar kijk ik ook bijna als eerste naar. En ook ermm.. De neus en oren Owja en borsthaar is ranzig :/!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 14, 2006 15:49:06 GMT 2
Ik kan btw ook heel erg afknappen op lelijke tanden! 't hoeft geen prodentsmile te zijn (noujaa.. mag wel natuurlijk )... maar ik vind tanden wel belangrijk
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Aug 15, 2006 2:42:21 GMT 2
Heb je aan mij een slechte...ik heb geen voortanden meer Oeh oeh...vrouwen die geen mening hebben -_-'...das stom
|
|
|
Post by forbiddencandy on Aug 15, 2006 18:24:58 GMT 2
Ghehe leuk topic ^^ <knip> bepaalde koppigheid *dus als iets zo ís, ga dan niet volhouden dat het niet zo is...grrr * <knipknip> oepsie
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 23, 2006 10:32:24 GMT 2
-slechte verzorging -monobrauwen -& idd de tanden -koos meningloos -kinderlijke jongens die ouder zijn dan mij maar waar ik me ouder bij voel -luiheid / laksheid
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 23, 2006 18:37:48 GMT 2
Yeak, ja!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 24, 2006 0:06:19 GMT 2
oeh oeh, "vrouwen die alleen maar op oudere mannen/jongens vallen"
komop zeg, thats a load of shite if I ever heard it. Dan zoek je gewoon niet goed...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 24, 2006 11:48:38 GMT 2
dat zeg ik toch niet? ik kan ook met een jongen van 15 nemen, als hij zich maar volwassen gedraagd Ik wil liever niet met een jongen die nog in zijn actionman periode zit. of.. had je het niet tegen mij? In dat geval: je hebt gelijk, haha
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 24, 2006 13:44:24 GMT 2
Jamaar ik kan niet tegen mannen die zich heel volwassen proberen te gedragen... Verder... vind ik leeftijd eigenlijk niet zo belangrijk
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 24, 2006 16:23:37 GMT 2
heel volwassen hoeft ook niet, maar dat ik me niet ouder ga voelen, zeg maar. En leeftijd is idd niet zo belangrijk. Hoewel, 14 hoeft nou ook weer niet.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Aug 25, 2006 14:12:23 GMT 2
Ghehe, not really Ik kan trouwens ook afknappen op irritante trekjes!
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 25, 2006 19:36:31 GMT 2
Ja inderdaad Ik ken iemand die na elke zin "hieg" zegt. Zo'n geluidje, weetjewel Heel irritant. Ik kan ook afknappen op mensen die enorme kakkers zijn. Ook qua kleding enzo. Ik hou daar gewoon niet van.
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 26, 2006 10:56:27 GMT 2
-slechte verzorging -monobrauwen -& idd de tanden -koos meningloos -kinderlijke jongens die ouder zijn dan mij maar waar ik me ouder bij voel -luiheid / laksheid ha..ik heb een monobrauw..en ik scheer hem lekker niet weg lekker puh...anders ben ik zo "niet ewout" meer ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 26, 2006 15:30:32 GMT 2
SCHEER M WEG!. Anders ben je net Bert van Ernie, haha
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 26, 2006 18:16:20 GMT 2
^ Ach, it's a lost cause, hij vind guiness ook al vies...
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 27, 2006 1:02:35 GMT 2
^ Ach, it's a lost cause, hij vind guiness ook al vies... heb het eigenlijk nog nooit gehad...me broer heb dr 1 in de fridgerator staan...hij zegt dat iej ehm niet gaat zuipen..mja...het ziet er best wel ranzig uit.... mja wie weet
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 27, 2006 1:46:56 GMT 2
Als je em goed koud, uit de tap het liefst, drinkt, dan is het heerlijk! Verwacht echter alleen geen gewone pils, want tis iets heel anders...
|
|