|
Post by Barbietrut on Sept 6, 2006 0:09:16 GMT 2
Ik ben van sommige mensen gewoon vies, en daar kan diegene 7 van de 10 keer niks aan doen. Dat is er dan gewoon van begins af aan en dan zal het ook nooit iets worden. Dikke afknapper vind ik het zelf wel eigenlijk. Verder ben ik extreem gevoelig voor geuren en ik wil dan ook geen - zweetgeuren van onder de oksels - zweetvoeten (het is niet erg om soms 2 keer per dag schone sokken aan te doen, als het nodig is) - alcohol ruiken tijdens het zoenen, oftewel geef mij ook of neem zelf niet - en rokers stinken trouwens behoorlijk als je zelf niet rookt - zijn kamer moet goed doorlucht zijn - en de kleren moeten zeker niet stinken! verder vind ik het fijn als ie zich scheert, maar alleen zn gezicht (je weet het nooit bij jongens tegenwoordig) en ik knap af op kort (hoofd- )haar, dat vind ik echt niet mooi. En hij moet ook zeker niet gespierd zijn, dat vind ik zó ontzettend smerig. Van die vieze sixpacks en armspieren enzo, bah. Xan heeft een beetje armspieren en daar valt nog mee te leven maar liever gewoon helemaal niet en een paar kilo'tjes te zwaar ofzo.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 6, 2006 17:38:51 GMT 2
Ik knap niet af op spier ofzo, maar wel als et zo'n bodybuilder is zegmaar. Op vakantie stootte ik een keer mn elleboog ergens tegenaan, iets hards, maar t was op t strand (at night) dus k dacht wát kan hier nou staan.. Draai ik me op, was et n extreem overgespierde gozer.. Die daar overigens zelf héél trots op was.. (weet je nog juan! ) Dat was ook echt héel erg lelijk.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 6, 2006 20:35:31 GMT 2
Ik knap niet af op spier ofzo, maar wel als et zo'n bodybuilder is zegmaar. Op vakantie stootte ik een keer mn elleboog ergens tegenaan, iets hards, maar t was op t strand (at night) dus k dacht wát kan hier nou staan.. Draai ik me op, was et n extreem overgespierde gozer.. Die daar overigens zelf héél trots op was.. (weet je nog juan! ) Dat was ook echt héel erg lelijk. hahahaha ;D ik zie et al zo voor me ;D goed Maar idd.. ik knap niet af op spieren, maar idd geen bodybuilder. Tietjes vind ik trouwens niet mooi, maargoed. dat is niet echt een afknapper.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 6, 2006 22:31:40 GMT 2
En hij moet ook zeker niet gespierd zijn, dat vind ik zó ontzettend smerig. Van die vieze sixpacks en armspieren enzo, bah. Xan heeft een beetje armspieren en daar valt nog mee te leven maar liever gewoon helemaal niet en een paar kilo'tjes te zwaar ofzo. Fuck, dacht ff dat je het over mij had, maar na ff nadenken bleek het een vergissing... Ik vind het bij een vrouw/meisje ook niet mooi als ze zo overdreven bezig zijn met hun gewicht. Mager is niet mooi, en constant zeuren is ook niets, dus laat het lekker zoals het is, en wees blij. Een beetje een buikje is zelfs lief, hoewel ik misschien de enige man ben die dat zal toegeven...
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 6, 2006 22:42:07 GMT 2
hahaha nee het ging over mijn xan die zegt trouwens ook dat mijn buikje lief is maar hoe kleiner hoe liever vind ik hij is al kleiner
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 6, 2006 23:31:52 GMT 2
Gheheh...er moet verdomme wel wat vlees aanzitten jah anders ist ook zo iew met die uitstekende botten ik weet nix meer als afknapper ...volges mij ben ik niet zo moeilijk
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 7, 2006 15:39:41 GMT 2
Als jongen zijnde lijkt me een heel platte gespierde buik bij een meisje maar niks. dan had ik ook liever een buikje, haha lekker zacht! ;D
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 7, 2006 18:53:02 GMT 2
Nou ik niet Maargoed, I'm working on it. En ik zeur er niet over, want zo'n ramp isset nou ook weer niet.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 16:28:56 GMT 2
nou niet een BUIK ofzo. maar een buikJE.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 8, 2006 18:27:08 GMT 2
Ghehe, okay Weet je waar ik trouwens weer wèl op val (dat past toch wel in t topic?).. Als n jongen ergens passie voor heeft.. Maakt niet eens uit voor wat, maar dat vinnik gewoon.. ja gááf.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 21:24:02 GMT 2
Dat-ie ergens helemaal enthousiast voor kan zijn? Ja das leuk [als het maar niet voor voetbal is , jk]
|
|