«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 27, 2006 10:23:35 GMT 2
daar was ik al achter flippo
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 27, 2006 16:18:24 GMT 2
Ik weet toch niet wat jou denkvermogen allemaal uit de kast haalt als het aankomt op bier?
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 27, 2006 22:22:06 GMT 2
laten we een guinnesstopic aanmaken, goed? Weer ontopic! Waar ik ook op kan afknappen is inhoudsloze mensen. Van die mensen die niets te zeggen hebben ..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Aug 28, 2006 8:30:39 GMT 2
oeh dat je dan die ultimate stiltes krijgt of als ze naar blijven kwekken over he-le-maal nix...ook zo stom kan k ook niet tegen...kan ook niet tegen doelloze mensen, mensen die gewoon leven zonder droom of iets wat ze nog zouden willeen bereiken. Vink jammer...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 28, 2006 13:59:18 GMT 2
nouja, niet dat je ultimate stiltes krijgt, meer dat ze idd blijven kwekken over he-le-maal niks Dan denk ik van.. waar gaat dit over? :S En doelloze mensen.. tsja.. daar heb ik niet zo'n groot probleem mee Sommige mensen laten het allemaal over zich heenkomen en zien wel wat er in de toekomst gebeurt. Ik vind niet dat je per se een doel in je leven moet hebben. Hoewel ik dus liever wel een doel heb, heb je wat om naar uit te kijken.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Aug 29, 2006 15:53:11 GMT 2
Ik vind ook niet dat je een dóel in je leven moet hebben,, sommige mensen wéten het gewoon nog niet.. Maar wel ambities. Ik hou van ambitieuze mannen... &dat kan ook wel met kleine dingetjes zijn enzo
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 29, 2006 20:30:56 GMT 2
ja inderdaad
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 29, 2006 20:55:50 GMT 2
Hoe bedoel je ambities? dat ie moet weten wat ie wilt?
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 30, 2006 20:03:48 GMT 2
nouja, dat ze zin hebben om ergens goed in te zijn, zeg maar
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 30, 2006 22:56:42 GMT 2
pfft, maar daar zit wel als nadeel aan dat ze dan ontzettend fanatiek kunnen zijn, dus of dat echt goed is...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 31, 2006 11:02:35 GMT 2
nou, ik bedoel dus niet zo'n wedstrijdje van wie de beste is ofzo, maar meer dat ze gemotiveerd zijn ..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Aug 31, 2006 16:13:12 GMT 2
Mee eens maar wat ik bedoelde met van doelloos zijn...weet ik ook niet meer , maar er is toch altijd wel iets wat je wilt doen ofzo? Waarom leef je dan vraag k me dan af al wil je alleen maar later gezond zijn en 80 worden...dat soort dingen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 31, 2006 17:29:46 GMT 2
Ik ben er achter gekomen dat ik het een ontzettende afknapper vind als een meisje zich veel jonger gedraagd dan ze is. En dan met de kleding daar mee gerekend. Ik vind het best als je je op een bepaalde manier kleed, maar dan wel met een reden, en all in good sense, niet omdat je op je 20e nog ergens bij wilt horen ofzo...
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 1, 2006 19:59:44 GMT 2
Oja, ik heb een hekel aan huppels. Van die ik knuffeldieknuffel met alle jongens en hihihi en nouja. Ik kan me er niet echt heel erg aan ergeren ofzo, maar soms denk ik van: waarom gedraag je je niet een beetje volwassen ..
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 2, 2006 18:35:25 GMT 2
Dat knuffelen enzo is zo erg nog niet, maar je mag toch van iemand van een jaar of 18 wel verwachten dat je een normaal gesprek kan voeren zonder dat het constant roddelen is of gaat over hoe onderschat "alto's" wel niet zijn.
Ga toch rouwen om cobain ofzo... <_<
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 2, 2006 19:50:50 GMT 2
Trek je lelijkste zwarte pruik op en rouwww! Okay, nee dat snapt niemand. It's like..Najaa, boeit verder niet.
Ik knap ook af op totáál geen manieren hebben. Kijk, hij hoeft echt niet de hele etiquette uit zijn hoofd te kennen en daarnaar te handelen hoor, maar je moet wel een beetje weten hoe 't hoort.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 3, 2006 13:07:11 GMT 2
Dat knuffelen enzo is zo erg nog niet, nouja, t is natuurlijk de manier waarop het gaat @anouk: mee eens. Ik kan bijvoorbeeld niet zo goed tegen mensen die nooit het woord 'alsjeblieft' gebruiken.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 3, 2006 21:29:13 GMT 2
Nee inderdaad. Ik vind het ook wel séxy als een man de deur voor je openhoudt enzo. Maar niet te veel, ik mag me wel een béétje een prinsesje voelen... maar ik kan ook nog wel wat zelf Weer een afknappunt. Te soft zijn.. Een man moet wel ballen hebben.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 4, 2006 11:59:25 GMT 2
ik weet er ook eentje en jullie zullen het allemaal met me eens zijn SLAPPE HANDJES. Ik heb liever een gebroken hand dan zo'n viezig veegje.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 5, 2006 16:36:23 GMT 2
ghehe, da's ook wel heel fout jaa!
|
|