anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 7, 2006 22:32:10 GMT 2
Ik schrijf, jij schrijft, we hebben geschreven? Als je schrijft is dit toch wel dé plek om je crap te droppen. &de ongezoute meningen van de jury aan te horen .. Ghehe nee hoorr,, maar kdacht zo'n topic is wel gaaf. "Toch?"
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 10, 2006 15:12:06 GMT 2
jaman "Toch?" jij begint ^^ ik schrijf namelijk nooit. Alleen in LJ en dagboek, maar das nooit creatief Behalve mijn desperate asito-gedicht weetjenog
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 10, 2006 15:15:37 GMT 2
Jaa ik schrijf wel,, maar momenteel niet zoveel. En om hier nou oude shit neer te droppen zie ik ook niet zo zittee dus ja.
Ik heb geloof ik iets heel nutteloos geopend.
Of moet het eerste schaap gewoon nog over de dam?
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 10, 2006 15:24:51 GMT 2
nee heur! ik zal mijn asitoding wel posten, haha Al is dat ding echt NIET serieus bedoeld gewoon ;D
Ik mis mijn kopieerapparaat en de vieze vaat mijn roze en blauwe doekjes die erbij konden, ja in alle hoekjes mijn te grote uniform met gaten de vliegjes die in de wasbak baadden mijn prullenbakjes met een hoop spuiten de hoeveelheid stofjes op de ruiten mijn wc's die altijd naar bloemetjes rieken de stront en haren op de stoelen, die mijn leven verzieken de mop en de zwabber die de vloer bedekken het verwijderen van de koffie- en kotsvlekken
jongens, waarom neemt men mij niet meer aan bij Asito
echt TE gaaf he? ;D
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 18, 2006 15:44:17 GMT 2
gheheh die ken ik nog wel jaa!
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 20, 2006 18:57:49 GMT 2
inderdaad. hij is zóó belachelijk ;D maargoed. menschen, kom op. Ik (het eerste schaap) ben over den dam ^^
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 20, 2006 20:23:04 GMT 2
Ben hier zelf nog totaal níet tevreden over.. Paar dagen geleden rolde er uit mn pen maar ik weet et nog niet.
Goed. Hier issie dan.
Zolang ik aan je denk
Zolang ik aan je denk Blijf je een beetje bij me Zolang ik aan je denk Zul je nooit helemaal verdwijnen
Zolang ik herinneringen levend houd Over je blijf praten Zolang ik spreek over jou Zul je me nooit helemaal verlaten
Zolang je in mijn hart zit Maak je deel uit van mijn leven Zolang je in mijn dromen zit Blijf je me zo veel moois geven
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 22, 2006 16:14:18 GMT 2
<3 mooi man Jij kan dat ^^
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 23, 2006 20:45:46 GMT 2
Ben hier zelf nog totaal níet tevreden over.. Paar dagen geleden rolde er uit mn pen maar ik weet et nog niet. Goed. Hier issie dan. Zolang ik aan je denk
Zolang ik aan je denk Blijf je een beetje bij me Zolang ik aan je denk Zul je nooit helemaal verdwijnen
Zolang ik herinneringen levend houd Over je blijf praten Zolang ik spreek over jou Zul je me nooit helemaal verlaten
Zolang je in mijn hart zit Maak je deel uit van mijn leven Zolang je in mijn dromen zit Blijf je me zo veel moois geven omg Anouk jij kan dat best wel goed.... hmmz...ik denk dat ik ook wel een keer wat ga schrijven ooit
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 24, 2006 17:37:31 GMT 2
Ik heb voor GLO een gedicht moeten schrijven.. alleen vind ik zelf dat het weinig veurstelt, hehe. Het is te snel gemaakt en vrij nep, omdat het sip moest zijn en ik was niet sip. Maar op zich is het wel een redelijk gedicht :-)
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 26, 2006 20:30:06 GMT 2
Laat zien dan! &dankjulliewel Ik vind deze zelf een beetje... mjaa. kweet niet. niet af of niet goed of whatever. Maar thanks
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 27, 2006 17:29:01 GMT 2
ah hij is goed hoor En ik post m nog wel ff jaa. ik moet m nog eventjes opzoeken ^^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 27, 2006 18:27:57 GMT 2
Noukie die is echt sehr tof!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 27, 2006 20:52:16 GMT 2
&ik zeg dank.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 27, 2006 20:54:43 GMT 2
Hehe (:
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 29, 2006 20:51:03 GMT 2
Was ik weer;;
Pak me vast en hou van me, Omhels me alsjeblieft Pak me vast en hou van me Maak mij ook zo lief verliefd
Kus me zacht en hou van me, Maak me warm vanbinnen Kus me zacht en hou van me, Leer mij je te beminnen
Fluister teder en hou van me, Met de klanken van je stem Fluister teder en hou van me, Laat me geloven dat ik de enige ben
|
|
|
Post by sisterseptember on May 4, 2006 8:55:34 GMT 2
Ik kan dr niks van zeggen t is en blijft mooi ^^ Je moet er iets mee doen, man!
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 4, 2006 14:56:21 GMT 2
Ghehe,, zoals ?
|
|
|
Post by sisterseptember on May 10, 2006 17:08:30 GMT 2
weet ik veel maak een rubriek in de krant: Anouks schrijfsels of bundelen ofzo... & uitgeven.. kan best hoor! doet een vriend van mn moeder ook, en die is niet bekend ofzo
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 10, 2006 22:48:11 GMT 2
Jaa et kán. Maar daar moet echt goed voor zijn.. En wie koopt dat in godsnaam?
|
|