|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 15:25:42 GMT 2
Ik heb hem uiteraard niet origineel zelf verzonnen en ik ga nu dan ook fijn quoten hoe iemand anders het heeft uitgelegd.
TS start, bij deze: ik wens warme chocomelk!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 4, 2006 17:48:22 GMT 2
..maar aan die warme chocomel verbrand je je lip en dan loop je dus twee dagen met een dikke lip. Da's niet fijn.
Ik wens nieuwe schoenen.
Leuk topic dit, trouwens!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 19:03:09 GMT 2
Je vindt übervette schoenen en koopt ze meteen. Je betaalt er dan wel 250 euro voor maar dat heb je er wel voor over. Je doet ze meteen aan en brengt de dag al shoppend verder in amsterdam. In de trein op de terugweg ruikt het niet zo fris, en de hele coupé is dan ook leeg. Als je even aan je nieuwe schoenen ruikt, blijkt dat ze ontzettend zweetvoetpushend zijn! Toch wil je je mooie schoenen niet wegdoen en je blijft er elke dag oplopen waardoor je geen vrienden meer overhoudt.
Ik wens seks.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 5, 2006 11:42:53 GMT 2
Je hebt seks met een acrobatische gozer die alle kama sutra standjes uit z'n hoofd kent en doet et in een werkelijk onmogelijke houding. En dan verrek je een spier en kun je niet meer loskomen en moet de huisarts erbij komen. Wat ook een vriend van je ouders is en dus je moeder even opbelt om te helpen. Hoezo benarde situatie Ik wens ijs.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:32:01 GMT 2
Hahahah ;D die is origineel Er is ijs. De hele wereld is bevroren en je hebt het voor de rest van je leven KOUD. *bibber* Ik wens dat ik een goed cijfer voor Economie heb ^^
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 17:41:21 GMT 2
Je hebt een goed cijfer voor economie, maar voor al je anderen vakken heb je niet hoger dan een 3! Je ouders zijn boos en zetten je uit huis en de rest van je leven ga je bij het leger des heils naar je goede economie toets zitten staren. Ik wens dat Joost hier was. *subtitles: my secret love *
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:18:41 GMT 2
Maar Joost mag weten waar hij is. Hij is kwijt dus je moet m eerst gaan zoeken ^^ [by the way.. ik heb een 8.1 voor mn economietoets, jeej ] Ik wens dat het nu al vrijdag is en ik uitga ^^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 6, 2006 16:46:55 GMT 2
Het is vrijdag maar al je beste outfits zitten net in de was, en je uitgaansgedrag van de vorige week en de druk van school maken het onmogelijk voor je om weg te gaan...
Ik wens dat ik in een film mee speelde...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 17:43:00 GMT 2
Je wordt door Steven spielberg himself benaderd of je mee doet aan zijn nieuwste film! Je neemt de rol vanzelfsprekend aan, ondanks dat Spielberg er nogal vaag over doet. Als je eenmaal op de set staat blijkt dat je een rol hebt als verslaafde dakloze en de rest van je leven word je achtervolgd door mensen die denken dat je aan de heroïne hebt gezeten. Ik wens dat mijn eten zometeen lekker is. @ Loes, de wens moet eerst uitkomen en dan verpest worden
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 6, 2006 21:10:23 GMT 2
Je eten is zó lekker dat je je helemaal vol eet en vervolgens dús, hoe logisch, supervol bent. De rest van de avond lig je ziek in bed, heb je last van alle andere mensen in je huis en moet je elk uur minimaal drie keer kotsen. En dat terwijl je nog een date had vanavond. Wil je niet Ik wens dat de line-up van Lowlands nog beter wordt Probeer dat maar es te verpesten
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 22:41:40 GMT 2
Oh veat, hoe ging me date? ;D
Nou goed your dream comes true darling, de allervetste bands komen op Lowlands! YEAH! Echt helemaal geweldig! Je kwijnt weg bij het idee over 3 maanden in flevoland te genieten van die geniale bands en het neemt zelfs zulke extreme vormen aan dat je niet meer kan slapen en eten ervan. Na 2 maanden sterf je omdat je lichaam volledig is uitgeput en zingen de supervette bands een lied over je op Lowlands.
Ik wens dat ik morgen geen toets heb.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 7, 2006 20:06:44 GMT 2
Haha,, aahw ik ben zó zielig als dat zou gebeuren! Maarjaa, die ging hierdoor niet door dus. (Beetje lullig, maar ach et heet niet voor niets het verpest-de-wens-spe). Maar je hebt morgen geen toets, want je gaat met de bus, en de normale route heeft een omleiding en hij moet via Flevoland. Het regent en onweert enzo... Opeens staat de bus stil. In the middle of nowhere besluiten de banden het te begeven. Je probeert naar school te lopen, want hey, je hebt een belangrijke toets! Helaas heb je geen landkaart of kompas bij je en weet je dus nie twaar je heen moet. Om 19:00 ben je helemaal koud en doorweekt, maar je vind eindelijk een levend wezen, die jou vervolgens wel fijn terug naar Den Haag brengt. Ben je toch nog op tijd terug voor t acht uur journaal De volgende dag doe je op school je verhaal.. maar vreemd genoeg gelooft niemand je. Mijn wens nog! Ik wens een strakke buik
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 20:40:32 GMT 2
.. en dan heb ik zeker toch een slecht cijfer voor mn wiskunde b Je wordt wakker en loopt half slaperig naar de douche. Daar doe je je pyjama uit en .. wat zie je daar in de spiegel? Je buik is helemaal strak! Wat supervet! Je draait je om om je shampoo op te rapen en je ziet op de één of andere manier je kont in de spiegel. OMGWTFBBQ! Er ging iets mis vannacht bij de wensenuitbrenger, je hebt nu dan wel de buik van Shakira, maar de kont van Sugarlee Hooper! Je hebt geen putjes, maar putten en het lijkt wel een maanlandschap! Oh, dat had je nou even niet moeten zeggen... ET was namelijk net je huis binnengewandeld. Bij het horen van het woord maan stormt ie je badkamer binnen (daar ging je nieuwe deur, nu zit er een gat in ET-vorm in). Onder het motto van "ET goes home" duiktie je kont in en nee, ook met laxeermiddel komt ie er nooit meer uit. Ik wens dat mijn hoofdpijn weg is.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 15:16:24 GMT 2
Je hoofdpijn is weg! Ben jij even blij ^^ De hoofdpijn zit nu in je rug en is getransformeert tot rugpijn. Je loopt de hele dag met één hand in je zij om het een beetje te verdragen, en dan kun jeje niet vasthouden aan de railing van de trap en flikker je van de trap af, schiet een ruggenwervel de verkeerde kant op en heb je voor de rest van je leven een hernia :-)
Ik wens dat ik veel ga dansen vanavond
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 10, 2006 12:18:21 GMT 2
Je bent eindelijk op het feest der feesten aangekomen en gaat los als een gek. Je danst de hele dansvloer plat en dat is die nerd aan de bar ook niet ontgaan. Als je even een drankje gaat halen hangt ie om je nek met een vieze stinkende haaaaaaaaaaaaaaaaai ik ben kees. De rest van de avond kom je niet meer van kees af en achtervolgt ie je overal waar je gaat. Van dansen komt uiteraard niks meer. Ik wens dat ik bruine benen heb
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 10, 2006 13:24:56 GMT 2
Je ligt in de zon, en je benen worden bruiner dan die van een neger, wanneer je je ineens realiseert dat je niet dat tubetje zonnebrand maar bak olie hebt gebruikt...
Ik wens dat ik eens free lance illustratiewerk kan krijgen... -_-
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 10, 2006 14:53:04 GMT 2
Je krijgt freelance illustratiewerk, maar uiteindelijk vind iedereen in de samenleving het zó idioot wat je tekent, dat ze je allemaal uitlachen. Vervolgens teken je nooit meer uit schaamte.
Ik wens dat er nu een persoon online komt met wie ik kan afspreken [want ik verveel me ontzettend]..
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 11, 2006 11:17:10 GMT 2
Er komt een persoon online om mee af te spreken, alleen, het is iemand die je niet echt goed kent. Je gaat met haar naar de stad en ze blijkt ontzettend saai te zijn en wil minstens een uur in de replay kijken. Je dag is verneukt en je wilt nooit meer met iemand afspreken.
Ik wens dat mijn kamer afkoelt.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 11, 2006 12:11:21 GMT 2
Je kamer koelt af. En het houd niét op. Over enkele seconden zul je een bontmuts en een sjaal moeten aanschaffen :-\ maar ook zal geen zak helpen en je vriest dood.
Ik wens dat mijn zonneblaasjes weg gaan :-\
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 11, 2006 13:38:57 GMT 2
[Heelflauw]vul zonneblaasjes in ipv een strakke buik in mijn reactie @ anouk[/heelflauw] ;D. Je zonneblaasjes gaan weg. En ze blijven weg. En nu zijn ze er dus niet meer. Ze zijn hélémáál weg. Wat een geniale wens. Die wensmaster is echt geniaal. Hij vervult al je wensen. Totdat je erachter komt dat hij daar ook wat voor terugwil. Hij wil dat je voor hem naar zuid afrika reist om een speciale zuid afrikaanse bloem mee terug te nemen. Binnen 3 uur moet je terugzijn anders sterft hij omdat hij dan depressed wordt en dan kan je nooit meer wensen. Wonder boven wonder red je het in time, maar in zuid afrika doe je nieuwe zonneblaasjes op. Échte zuid afrikaanse zonneblaasjes. Die nooit meer weggaan. Ik wens dat ik de hele dag in mijn natte pyjama kan blijven lopen. Ook op mn werk
|
|