anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 11, 2006 17:18:48 GMT 2
Waarom wil iemand zoiets Okay, je mag de hele dag in je natte pyjama lopen. Ook op je werk maar dan wel met je AH-pak eroverheen. Dus jij vrolijk op je werk in je natte pyjama onder je AH blouse de mandjes halen. Je pyjama is zo nat, dat t druipt enzo.. en al gauw ligt er een plas op de grond. Je loopt met al die mandjes, ziet de plas water niet en glijdt, heel fijn, uit. Jij valt, mandjes ook, fijn bovenop je. En.. again.. je hebt n hernia voor de rest van je leven. Minder prettig. Ik wens geld. Veel geld.
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 11, 2006 21:54:01 GMT 2
Maar dan krijg je de belasting op je dak, en daardoor krijg je weer minder geld, en er komen veel dieven en en en en je krijgt neppe vrienden, en dan wordt je leven alleen maar kutter..
Ik wens een lief persoon die me knuffelt
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 11, 2006 21:57:33 GMT 2
Die persoon komt, beweert je helemaal lief te hebben, geeft je kadotjes en jullie hebben de beste sex ooit, maar dan verandert ie, en beweert ie wat terug te willen hebben. Hij speelt in op je schuldgevoelens, en dwingt je zo om voor hem in de prostitutie te gaan...
Ik wens een band te hebben
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 11, 2006 22:00:56 GMT 2
Oehoehoe that is nice, je wordt gevraagd om in een band te spelen. En wel als xylofoonbespeler. Aangezien het Je Grote Droom is zeg je ja en je hebt een supervet optreden op parkpop waarbij jij de hele tijd met je stokje tiktactiktactactactik mag doen. Dan kom ik en met mijn door een xylofoonspelende huisgenoot veroorzaakte xylofoonspelershaat en ik gooi je onder de rotte eieren en tomaten die eigenlijk voor mel c en di-rect bestemd waren en dan ben ik heel verdrietig omdat ik ze niet meer heb en heb ik een kutleven en voel jij je de rest van mijn leven schuldig omdat je mij een kutleven heb bezorgd.
Ik wens dat de afstandsbediening van mn radio naast me lag want ik heb geen zin om op te staan.
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 11, 2006 22:03:57 GMT 2
jamaar misschien krijg je wel elektrische schokken, en dan gaat je hart eraan en ga je dood en dan kom je in de hemel en dat vind je niet leuk want daar draaien ze alleen maar heilige kutmuziek en je komt jezus tegen die je probeert te verkrachten maar dat wil je niet want hij heeft een kruis aan je kont hangen en vervolgens hang je jezelf op zodat je in de hel komt en daar in vuur wordt gegooit en dan blijf je voor altijd branden
Ik wens een kusje
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 11, 2006 23:15:50 GMT 2
Lullig, maar degene die je een kus geeft een een koortslip, en je gaat dood aan een herpesinfectie...
I wens dat ik een detective was
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 12, 2006 0:36:09 GMT 2
Je bent een detective en je schrijft boeken en je hebt een tv programma 'tristan met t r i s t a n' en je detectiveert alles en je komt overal achter en dan kom je achter wie jou gaat vermoorden. En dan wil je hem gaan vermoorden en dat vindt je social network dat niet ok en gooien ze je druit, hoewel je dat vantevoren al had gedectiveerd maar je kon er niks meer aan doen, en dan word je vermoord omdat je geen vrienden meer hebt om je te beschermen en ben je dood. zoals een pier. van moffel en piertje. maar dan dood dus. HAHA ik wens dat ik geen pijn aan mn keel krijg van waterpijpen niet van water pijpen maar van een waterpijp dus. ik ben niet zo desperate dat ik water ga pijpen. Nee. Werkwoordelijk waterpijpen als in één werkwoord. edit: ik zag ff een spelfout weetje.
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 12, 2006 17:30:48 GMT 2
Ja maar dan vinden alle geile jongens je niet geil zodat ze niet geil tegen je gaan doen, en dat is dus niet geil
Ik wens meer chips XD
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 12, 2006 20:47:11 GMT 2
^ volgens mij wens je sex, maar goed... Je loopt naar beneden, en komt er tot je schrik achter dat de sjips op is. je belt snel je mamma op die meld dat zij niets in huis heeft gehaald. Je kijkt op de klok en ziet dat het 2 over 8 is, dus de supermarkt is ook net dicht. Je verslaving speelt op, en na verschrikkelijke afkickmomenten ga je dood aan een tekort aan gefrituurde aardappel... Er moet altijd iemand doodgaan, dat houd het spannend Ik wens dat ik slaag
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 12, 2006 23:13:47 GMT 2
Ja maar het was leuker toen jij doodging Hahaha Oh en @ forbiddencandy: waarom zouden jongens mij niet geil vinden als ik geen keelpijn had? :S Maargoed. Nou. Je slaagt. En dan is er niks meer. Alleen dat ene grote gat. En daar val je dan in, in die sleur, want je bent geslaagd, maar je bent niks meer, je bent geen scholier meer, noch ben je student... gewoon helemaal niks en dan verteer je langzaam in jezelf omdat je niks meer bent en dus niks meer eet en dus niks meer doet en dan verteer je zo langzaam uit van binnen net als een muis die ze gif hebben gevoerd. En dan is er niks meer. Plop. Daaag. Ik wens dat mn hoofdpijn weg was. Oh . Heb ik al eens gewenst he. Dan wens ik dat er een groot glas koude sprite voor mn neus stond.
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 13, 2006 7:54:46 GMT 2
@ Barbie oh, dan heb ik op de verkeerde gereageerd.. sorry XD Ja maar iemand heeft gif in je sprite gedaan, zodat je hoofdpijn erger wordt, en je de sprite omstoot, en de rest van de fles wegvliegt en dan heb je dus niks meer.. behalve hoofdpijn XD @tristan IK WENS GEEN SEX. ja nou hier niet iig :*
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 13, 2006 10:08:31 GMT 2
en.. wat is je nieuwe wens?
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 13, 2006 17:52:05 GMT 2
OH sorry XD Ik wens.. ik wens Dat ik jazzballet schoenen heb want die zijn damn duur XD
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 14, 2006 22:34:17 GMT 2
Je krijgt van je oude verre tante die ook weer eens langs kwam jazz ballet schoenen, écht hele dure van a-merk, en die lieve schat was even vergeten dat haar poezelige voetjes wat kleiner zijn dan de jouwe. Je schoenen zijn 2 maten te klein. En omdat het zo'n ontzettend duur cadeau is ga je er ook maar niet over klagen, ook niet als je tante dan wel eens wil zien hoe je erop danst.
Ik wens dat er morgenavond iemand mee gaat naar de grote markt.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 15, 2006 19:06:53 GMT 2
Er gaat een verre vriend met je mee, leuk, gezellig. Denk je. Totdat je er bent. Hij blijkt een ontzettende zeikerd te zijn en vraagt bij elke handeling die je verricht waarom je dat doet. Aan het eind van de dag heb je zo'n ontzettende hoofdpijn van zn gezeik dat je niet in slaap kunt komen en ook nog es heel de nacht wakker ligt.
Ik wens dat de kinderen waar ik vanaaf op ga passen lief voor me zijn.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 21:15:12 GMT 2
De kindjes zijn ontzettend lief, nog nooit zijn ze zo braaf en luisterend geweest. Je hebt ze net fijn op bed gelegd en dan komt de aap uit de mouw of eigenlijk komt de hond in de tuin opduiken ennn... tsja net als in cujo is de hond hondsdol geworden. Gelukkig heb je net op tijd de tuindeur op slot gedaan maar nu kan je geen poot meer bewegen want de hond wacht op je.. hij wil je.. rauw! En dan komen de opasouders thuis en die worden doodgebeten door de hond en eigenlijk wordt iedereen die eraankomt doodgebeten door de hond en de rest van je leven spendeer je in het huis van je oppaskindjes, die dan ineens niet meer zo lief zijn. Ik wens dat ik nu met iemand op de grote markt zat Oké ik zal ff iets origineels wensen maar dit wens ik wel hahaha Goed. Ik wens dat hoe meer ik at hoe dunner ik werd
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 22:57:12 GMT 2
Maar als je je dan helemaal leeg hebt gegeten, dan ben je zo dun dat je implodeert en dan hebben wij geen sjan meer. En dan laat je een x aantal mensn heel verdrietig achter...en dat wil je toch ook niet ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens een drumhok waar ik 24/7 kan drummen zonder last te hebben van die aarsen van een buren *verzin daar maar es wat op *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 15, 2006 23:03:24 GMT 2
De witte muren herinneren je echter aan je tijd in het centrum voor psychisch gestoorden, en je word helemaal paranoide en panisch en pleegt zelfmoord door een van je drumstokjes te diep in je rectum te steken. Was die creatief of niet... Ik wens dat mijn kamer opgeruimd was
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 23:06:13 GMT 2
Ik kom je kamer opruimen omdat ik geen zin heb om de mijne te doen.
Ik wens dat er iemand in mijn bed ligt in mee te knuffelen vannacht.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 23:10:25 GMT 2
jeetje dat gevoel heb ik ook... Maar die persoon die toevallig bij jou voor de deur staat, is een medogenloze, moordzuchtige, onderbroekenruikende, vaatwasservervangende knuffelkiller! en hij belandt toevallig in jouw bed...en toen je hem een knuffel gaf.. toen was hij weer een vrolijk jongetje nja ben creativiteitsloos volgens mij ik wens een levensvoorraad aan bier!
|
|