|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 23:19:46 GMT 2
je krijgt een levensvoorraad aan bier en dan kom ik bij je wonen en is het in een maand op.
ik wens een aansteker die het doet.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 23:34:22 GMT 2
ik weet ff nix, maar godverdomme wat is die reactie geniaal! echt serieus...lig helemaal dubbel
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 16, 2006 12:50:28 GMT 2
en OF je aansteker het doet! Er komt een enorme vlam uit en je hebt voor de rest van je leven geen wenkbrauwen meer ik wens dat het zaterdag is. [das n moeilijke ]
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 15:12:59 GMT 2
jah maar...toen ging je slapen vanavond zo van WHOEJ tis morgen zaterdag!...en toen werd je wakker...en was het ineens zondag *maar ff tussendoor...je gaat toch niet naar de EO j. dag he? ...dat je om zaterdag wenst:P* ik wens dat ik klaar ben met mn eerste studiejaar! *moet echt nog friggin veel doen *
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 16, 2006 16:25:39 GMT 2
*nee EO- jongerendag is niks voor mij Ik wens om een andere reden * Je bent klaar met je eerste studiejaar ^^ Eeh.. met je hele studie eigenlijk. En je hebt nog maar een jaar gehad.. Ze zijn allemaal zo enthousiast en schoppen je meteen van school af. DAAAG RICARDO! DOEIII! VEEL PLEZIER! en daar sta je dan, met je studieboekjes :-\ Ik wens dat nederland vanavond wint :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 16, 2006 21:21:58 GMT 2
nederland wint maar................ dankzij deze geweldige wedstrijd heeft men besloten dat dick advocaat weer terugkomt! jaja. en alle andere wedstrijden worden dus verloren.
Ik wens dat ik een keuze kon maken tussen het zeeheldenfestival en het musicon vanavond. ik ben er al een uur mee bezig. Grrrom.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 19, 2006 11:03:22 GMT 2
Ohja. Even levend houden, haha Je kunt een keuze maken en kiest voor het zeeheldenfestival en daar kom je een superknappe zeeheld tegen [matroos] en jullie gaan trouwen en je bent helemaal verliefd en jullie krijgen knappe matrozenkindertjes. Je man en die knappe matrozenkindertjes zijn echter altijd weg, de zee op. Zo verander je in een zielig, oud, verkreukeld en eenzaam vrouwtje.
Ik wens dat de vakantie op de Veluwe leuk wordt
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 23, 2006 9:21:07 GMT 2
Je vakantie op de veluwe is leuk! Echt geweldig, het is zo'n mooi natuurgebied! Tijdens een wandeling zie je allemaal hertjes en je besluit ze van dichterbij te gaan bekijken. Ah gosh, daar is een echte bambi! Het hele Bambi-verhaal komt weer in je naar boven en je bent zo verdrietig dat je je bambi niet meer los kan laten en uiteindelijk wordt aangevallen door andere hertjes die vinden dat bambi van hen is.
Ik wens dat Utrecht open was op zondag.
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jul 23, 2006 15:28:31 GMT 2
Ja utrecht is open op zondag en jij gaat lekker winkelen, Natuurlijk ben je niet de enige, net als half Nederland had je het idee om op zondag gezellig te gaan shoppen, Streng gelovigen zijn tegen de zondag-winkelaars en houden een protest actie, ze stampen de hele stad door als een stel bulldozers en iedereen wordt platgestampt, 's avonds kom je thuis met je nieuwe aankopen, en een blauw oog + een paar uitgestampte tanden. Auch..
Ik wens dat mijn mama niet zo zeikt over piercings.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 24, 2006 8:50:08 GMT 2
Je mamma zeikt voortaan niet meer over piercings, maar wel over jou, en daardoor stink je continue naar urine en vindt niemand je meer aardig. ik wens dat de man die onder mij sliep niet zo snurkte (dan had ik langer kunnen slapen )
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 24, 2006 13:47:19 GMT 2
Hij snurkt niet meer, maarja, nu moet hij wel iets anders irritants doen natuurlijk. Nu praat hij in zn slaap. Heel hard, natuurlijk Ik wens dat ik niet zo moe ben
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 28, 2006 23:32:20 GMT 2
Je bent nooit meer moe! het is echt geniaal, je hoeft nooit meer te slapen! De eerste weken zijn leuk, je ligt lekker op peil met je huiswerk enzo, je hebt aaalle tijd van de wereld! Maar dan.. slaat toch de verveling toe. Je hebt eigenlijk niks meer te doen snachts en er is nooit iemand online, want die slapen en dan kom je in een sociaal isolement waar je totdat je weer kan slapen niet meer uitkomt.
Ik wens dat ik iets had om te wensen.
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 25, 2006 23:57:29 GMT 2
je bent zo druk bezig met wensen, dat je niets door heb wat er om je heen gebeurt...je laat per ongeluk het gas aan staan en steekt een sigaretje op ..je huis vliegt in de hens en je been knalt eraf (ik houd van dit soort topics xD) ik wens dat ik een eigen Calzone restaurant had (zo...verpest dat maar eens)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 26, 2006 0:07:03 GMT 2
Je krijgt het voor elkaar dat je een lening krijgt bij de bank voor je eigen restaurant. dat lukt, en met aardig wat voorspoed zet je je eigen toko in elkaar. De opening verloopt soepel, maar daarna beginnen de bezoekersaantallen drastisch te dalen. Je bankschuld word steeds groter en groter door talloze nutteloze reclame- en wervingscampanges. Na driekwart jaar word je door de kamer van koophandel gedwongen je faillisement te aanvaarden... Ik wens dat the living end naar nederland komt..
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 26, 2006 9:45:57 GMT 2
the living end komt naar nederland! En wel heel letterlijk. Dit betekent het einde van Nederland en op de kaart van de atlas staat nu een zwart gat ipv Nederland. Verdorie. Ik wens dat ik mijn elektrische gitaar nu al heb
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 26, 2006 10:13:21 GMT 2
omdat je elektrieke gitaar met spoed werd bezorgt heb je hem al...maar omdat de vrachtwagen chauffeur zon lompe niet-oplettende-papzak is... rijdt hij met 90 over een verkeers drempel en heeft jou gitaar veel mankementen ik wens dat CoB en In Flames nu een keer naar nederland komen verdikkie
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 26, 2006 15:27:48 GMT 2
cob en in flames komen in nederland [en dat is ook echt zo, knuppel, the Unholy Alliance in de Brabanthallen.. CoB, InFlames, Slay0r, Thine Eyes Bleed ] maar ze willen allemaal heel graag als eerste optreden en zo treden ze allemaal tegelijk op en snap je er niks meer van. Ik wens dat dat klotebotje in mijn rug weer op de goede plek terug schiet.
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 26, 2006 19:19:42 GMT 2
ik weet dat ze met unholy alliance er zijn...mja is wel weer een kut stuk rijden..en ik zie liever cob op 1 concert apart denk ik
Je klotebotje schiet terug in je rug op de goede plek, maar zodra je de krant leest zie je een advertentie staan met het volgende: Heb jij ook zo last van je rug...kom je verhaal vertellen...en krijg 10 miljoen eurns! iedereen is welkom *vertel je verhaal en win poen is sponsored bij bill gates
en zo loop je dus 10 miljoen eurns mis..
ik wens dat mijn pc nooit lagg heeft en alles aan kan
|
|
|
Post by forbiddencandy on Aug 27, 2006 11:07:13 GMT 2
Je pc kan alles aan, en dus ook iedereen inclusief de wereld.. Samen met zn computervriendjes neemt hij de wereld over en zet een chip in ieder mens zodat wij ook robots worden.. Dan blazen alle dell laptops ter wereld tegelijk hun accu op en ontploft heel de wereld..
Ik wens dat mn haar eens uberhip zit.
|
|
|
Post by Barbietrut on Aug 29, 2006 11:58:58 GMT 2
je haar zit uberhip met helaas als gevolg dat je allerlei vieze ouwe mannetjes aantrekt.. je weet bij god niet hoe je van hen moet afkomenen gaat vervolgens maar verhuizen naar the middle of nowhere in erh zimbabwe om er vanaf te komen..
ik wens dat ik niet helemaal naar den haag hoef te fietsen.. vanuit nootdorp.
|
|