|
Post by sisterseptember on Aug 29, 2006 20:05:39 GMT 2
nootdorp? goed. je gaat met de auto! Helaas is het druk, je wordt daar een beetje chagrijnig van, rijdt uit pure frustratie door rood..... Politie arriveert. Je begint uit nog puurdere frustratie te schelden, krijgt een boete voor door rood rijden en belediging van politie. Daarbij heb je je ID ook nog niet bij je en krijg je nóg een boete. Fietsen is goedkoper Ik wennssss... Dat ik later een heel vette gitariste word (Y)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 8, 2006 16:04:31 GMT 2
Don't mess with nootdorp ^^...tis gezellig daar joh!...als je de juiste mensen bij je hebt mja tis wel een gat van jewelste maaaaaaaaaaaaaaaarrgoed: je gaat hard werken aan je carriere, oefent tot je vingers bloeden, maar dan...je gaat overal auditie doen en je wordt overal keihard afgewezen. van frustratie krijg je steeds meer vreetkicks en je komt gigantisch aan...uiteindelijk ben je dus een heel vette gitariste...van 250 kilo ^^ Ik wens dat ik weer een acoustisch drumstel op mn kamer mag hebben...
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 16:22:38 GMT 2
Die is goed Je hebt weer een acoustisch drumstel op je kamer en je drumt en drumt maar door en iedereen in de buurt vind het maar lawaai en gaat verhuizen. Vervolgens woon je op een straal van 2 kilometer helemaal alleen. En dat is niet zo gezellig natuurlijk Ik wens dat het dit schooljaar niet al te druk wordt
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 8, 2006 17:09:43 GMT 2
Weet je...ik zou dat he-le-maal niet erg vinden de dichtsbijzijnde vrienden wonen op minimaal 2 km afstand dus dat scheelt al ^^ En ja het scholjaar wordt heel rustig...té rustig zelfs -_-' *western muziekje * er is gewoon steeds niets te doen, uit verveling ga je maar manieren leren, wat je hele sociale kring schokt, omdat je toch zo'n alto was en toen ging iedereen dooooooooodd *jezus, ik weet het echt ff niet meer mgoed * ik wens dat...dat...dat ik iets te wensen had
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 8, 2006 19:10:14 GMT 2
je hebt iets te wensen en dan komt er een blauwe geest uit de fles die je wens in vervulling gaat laten gaan. het is echt perfect uitgekomen en je bent heel gelukkig totdat de blauwe geest je de kleine lettertjes laat zien en blijkt dat je hem elke dag een blowjob moet geven, anders zal hij je leven zuur maken tot in het bittere (of zure) eind!
Ha.
ik wens dat ik zaterdagnacht heel veel gefeliciteerd smsjes krijg
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 11, 2006 17:18:12 GMT 2
Die krijg je! Pf, en óf je ze krijgt.. Je telefoon kan et niet meer aan en gaat, jawel, hoe verwacht, stuk. Overbelast! Je bent er niet voor verzekerd, da's balen. Helaas heb je geen geld voor een nieuwe. Dus moet je iedereen gaan vertellen dat je niet bereikbaar bent, maar niemand gelooft je rare verhaal, ze vinden je raar en je leeft geisoleerd verder. Ik wens lekker eten
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 12, 2006 9:57:31 GMT 2
Er wordt echt dik lekker eten gebracht en nou ga je het opeten ook. En omdat het zo lekker is kun je eigenlijk niet meer ophouden met eten. Zo word je dikker en dikker en kun je niet meer uit je stoel komen. Dus nou heb je lekker gegeten, maar je loopt wel voor de rest van je leven met een stoel aan je reet. Ik wens dat die klotegrofvuilophalers vandaag niet komen, zodat ik kan uitslapen. [inmiddels zijn ze geweest zonder aan te bellen en hebben een briefje door de brievenbus geduwd waar op staat: we konden er niet bij. Oftewel: de plankjes stonden gewoon helemaal aan de rand van de carport. Ooit gehoord van optillen? ]
|
|